مراحل تولید نمای شیشه ای فریم لس

1403-01-31 14:25
نمای فریم لس

نماي شيشه‌اي فريم‌لس، يكي از پرطرفدارترين نماهاي جديد در بناهايي با ارتفاع بالاست. در نمای فریم لس سطح نما از طریق پروفیل های فلزی شبکه بندی می گردد و بعد فریم نما در درون این شبکه ها واقع می شود به عبارتی ساختمان اصلی کرتین وال یا استراکچر کرتین وال از شاسی و لامل تشکیل شده است. سپس شیشه ها یا سایر پوشش ها روی آنها نصب می شوند. لامل ها پروفیل های الومینیومی هستند که شیشه بر روی آنها سوار می شود. لامل ها به دو صورت افقی و عمودی دسته بندی می شوند. لامل های افقی را (ترنسم) و لامل های عمودی را ( مولیون) می نامند.
عرض لامل ها در نمای شیشه ای فریم لس باید برابر باشند ولی سایز طول لامل افقی می باید کوچکتر از لامل عمودی باشد، به این دلیل که بیشتر بار شیشه بر روی لامل عمودی قرار می گیرد. در طراحی لامل نمای شیشه ای فریملس جهت شکست حرارتی، شیار هایی منظور گردیده که بتوان لاستیک هایی جهت اعمال شکستن دما به آن متصل نمود. که در برخی از سیستم ها از لاستیک های پلی آمید استفاده می شود. قاب ها دارای تنوع سایزی می باشد به در سایز های ۵۰ میلی متری، ۶۰ میلی متری ،۶۰-۵۰ میلی متری تایپ اس عرضه می شود همچنین به دو روش اسیتک و یونتایزد اجرا میشود که در روش دومی تمامی مراحل بر اساس اندازه گیری و طراحی های دقیق انجام می شود. نمای ساختمان به قطعات کوچکتری که از نظر وزن و ابعاد قابل جابجایی باشد تقسیم بندی می گردد .
کلیه پروفیل های به کار رفته به صورت نر و ماده ساخته شده و به صورت یک پروفیل دیده می شوند. تمامی اجزا در کارخانه مونتاژ شده و در آخر شیشه و سایر مصالح پر کننده در آن نصب و به محل پروژه حمل می گردند .مهندسان و طراحان و مجريان گروه آسمان با بهره‌گيري از تجربه شركت و اجراكننده نماي شيشه‌اي فريم‌لس در نصب نماي فريم‌لس شيشه‌اي بهترين ايده را با بهترين متريال در كمترين زمان ممكن مي‌سازد و تا اجراي كامل آن طراحان گروه مهندسی آسمان در كنار مشتريان خود ي‌باشد.

نمای فریم لس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *