ویژگی پنجره آلومینیومی ترمال بریک

1403-01-10 09:53
555

معرفی خصوصیات پنجره ترمال بریک

555

مقاومت:فریم آلومینیومی مقاوم‌تر از فریم‌های ساخته شده از چوب‌های و یا آهن و یو‌پی‌وی‌سی و همچنین ارزان‌تر است. و میزان انقباض و انبساط کمتری در مقایسه با متریال نام‌برده داراست. همچنین در مقابل تغییر رنگ و تابش آفتاب وبارش باران و آلودگی هوا و گرد و غبار مقاوم است و غیر قابل اشتعال است. پنجره دوجداره آلومینیومی از نظر مقاومت در برابر رطوبت، در و پنجره آلومینیومی قابل رقابت با فولاد ضد زنگ و یا فایبرگلاس است. در و پنجره‌های آلومینیومی عایق صوتی و حرارتی مناسبی هم محسوب می‌شوند. پنجره‌های آلومینیومی تا ۶۰ درصد در مقابل گرما و سرما عایق حرارتی هستند. همه این عوامل باعث می‌شود طول عمر پنجره‌های آلومینیومی افزایش پیدا کند و همین عوامل، تفاوت قیمت پنجره آلومینیومی را با upvc به صرفه می‌کند.

اکثر فریم‌های آلومینیومی با پوششی از اکسید به فروش می‌رسند. این پوشش قادر به از بین بردن مشکل خوردگی و سوراخ شدن فریم می‌شود که موجب می‌شود فریم پروفیل نسبت به رطوبت، ایمن شود. لذا در و پنجره آلومینیومی انتخابی ایده‌آل برای درهای بیرونی است که باید در برابر شرایط آب و هوایی خارجی مقاومت کنند. همچنین چارچوب در‌های چوبی در مقابل رطوبت ایمن نیست و در فلزی نیز دچار خش و خوردگی می‌شود.

قدرت پنجره آلومینیومی:با توجه به استحکام کششی بیشتر، قاب آلومینیومی نازک‌تر در مقایسه با دیگر فریم‌ها، درب محکم‌تری را فراهم می کند. وزن پنجره آلومینیومی یک سوم پنجره‌های آهنی است.همچنین نسبت وزن به استحکام استثنایی است.

نصب آسان پنجره آلومینیومی:درب آلومینیومی بسیار سبک‌تر از فریم درهای معمولی است. سبک وزن بودن طبیعی این درها نصب آن را آسان‌تر می‌کند.

حفظ و نگهداری آسان:نگهداری و حفاظت از در و پنجره آلومینیوم راحت است. چنین فریم‌هایی را می توان به طور مرتب با اسفنج مرطوب پاک کرد. معمولا نیازی به نقاشی‌های منظم و یا رنگ‌آمیزی برای حفظ ظاهر سطح آلومینیوم وجود ندارد.

زیبایی و تنوع رنگی:در و پنجره‌های آلومینیومی تنوع بسیار بالایی در رنگ‌آمیزی دارند همچنین در پنجره‌های آنادایز شده از زیبایی بالایی برخوردار هستند.

معایب و مزایای پنجره دوجداره آلومینیوم

از نظر مقاومت در برابر رطوبت، درب آلومینیومی قابل رقابت با فولاد ضد زنگ و یا فایبر گلاس است.

اکثر فریم های آلومینیومی با پوششی از اکسید در خرده فروشی ها به فروش میرسند.

این پوشش قادر به از بین بردن مشکل خوردگی و سوراخ شدن فریم درب است که موجب میشود فریم درب نسبت به رطوبت و بی توجهی که در نگهداری از آن ممکن است صورت بگیرد، ایمن شود.

لذا درب آلومینیومی انتخابی ایده آل برای درهای بیرونی است که باید در برابر شرایط آب و هوایی خارجی مقاومت کنند.

چارچوب درب های چوبی در مقابل رطوبت ایمن نیست و درب فلزی نیز دچار خش و خوردگی می شود.

قدرت بیشتر پنجره آلومینیوم

با توجه به استحکام کششی بیشتر، قاب آلومینیومی نازک تر در مقایسه با دیگر فریم ها، درب محکم تری را فراهم می کند.

فریم آلومینیومی مقاوم تر از فریم های ساخته شده از چوب های جنگلی و یا آهن و مس و همچنین ارزان تر است.

نصب آسانتر پنجره آلومینیومی

درب آلومینیومی بسیار سبک تر از فریم دربهای معمولی است. سبک وزن بودن طبیعی این دربها نصب آن را آسان تر میکند.

حفظ و نگهداری راحت تر پنجره الومینیوم

نگهداری و حفاظت از درب الومینیوم راحت تر است.

چنین فریمهایی را می توان به طور مرتب با اسفنج مرطوب پاک کرد.

معمولا نیازی به نقاشی های منظم و یا رنگ آمیزی برای حفظ ظاهر سطح الومینیوم وجود ندارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *