آسمان بیشتر با پنجره ای جدید

1403-01-09 20:46
در و پنجره آلومینیوم

آسمان بیشتر با پنجره ای جدید

طراحی جالب این پنجره آسمان بیشتری برای آپارتمان های کوچک به ارمغان می آورد.

با محدود شدن در آپارتمان های کوچک به ندرت پیش می آید که ما فقط فرصت استراحت در بالکن و بهره گیری از یک منظره خوب را داشته باشیم ، حتی به سختی پنجره دیگری خواهیم داشت. اما ممکن است به زودی یک راه حل برای این مشکل در طراحی خانه های کوچکمان رقم بخورد.

« آسمان بیشتر » یک طراحی پنجره برای ساکنان شهر است که فضای کمی در آپارتمان کوچک خود دارند ، این طراحی به عنوان یک ساختار قابل ارتقا است که برای ارائه دید بیشتری از چشم انداز اطراف ، طراحی آن به حالت کشویی بیرون است. این پروژه توسط یک طراح آرژانتینی پیشنهاد شده ، او سه مدل مختلف این پنجره را توسعه داده که هرکدام برای زاویه دید مختلف کاربر ساخته شده است اولین مدل او تقریبا مانند یک منطقه استراحت در فضای باز عمل می کند ، که در آن شما میتوانید روی پنجره خود آرمیده و منظره ایرا که از آسمان میبینید تحسین کنید و لذت ببرید.

دو مدل دیگر طرح نیز یک فضای گرم و نرم برای کمی بیشتر لذت بردن از محیط اطراف خانه را فراهم می کند. یکی از گزینه های پنجره ساخته شده این است که هنگامی که یک سوم از آن بیرون است میتوانید دست خود را بر آن تکیخ زده و به خیابان نگاه کنید تقریبا مانند یک کپسول عمل می کند ، ایجاد یک فضای کوچک که میتواند یک نقطه آرامش ایده آل برای کسانی که علاقه مند به مدیتیشن هستند ، و یا فقط میخواهند به خواندن یک کتاب در حال بهره گیری از مناظر بپردازند ، ارائه می دهند.

گروه مهندسی آسمان یکی از بهترین در و پنجره های آلومینیومی موجود در بازار است.

در و پنجره آلومینیوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *