اجرای نمای کرتین وال در تهران

1403-02-06 09:51

شرکت آسمان با سابقه چندین ساله در حوزه نما های آلومینیومی و شیشه ای، به اجرای نمای کرتین وال در تهران در طی سالیان در پروژه های متعدد پرداخته است.

نمای کرتین وال بیشتر در پروژه های تجاری و اداری در تهران دیده می شود و به دلایل بسیاری از جمله زیبایی، سبکی ، بیشترین بهره از نور و موارد بسیار زیاد دیگری مورد توجه طراحان و سازندگان می باشد.

چرا نمای کرتین وال؟

شاید این سؤال برای شما به وجود آید که چرای اجرای نمای کرتین وال در تهران استقبال بیشتری داشته؟ جواب این سؤال با توجه به اینکه تهران پایتخت ایران است این طبیعی است که تعداد ساختمان های اداری و تجاری در این شهر روز به روز افزایش یافته و به تبع اجرای نمای کرتین وال در تهران روز به روز بیشتر گشته است.

لازم بذکر است که اجرای نمای کرتین وال در تهران نه تنها در ساختمان های اداری و تجاری بلکه در برج ها و ساختمان های مسکونی نیز جایگاه خاصی در بین طراحان امروزی گسترده است.

اجرای نمای کرتین وال در تهران با توجه به تنوع متریال موجود می تواند با سلایق و نیاز های کاربری فضا تغییر یابد که این خود یک حسن مؤثر در انتخاب این سیستم نمای شیشه ای می باشد.

هزینه نصب و اجرای نمای کرتین وال

با توجه به اینکه شرکت تولید کننده وکارخانه ساخت پروفیل در چه شهری باشد هزینه نصب به نسبت فاصله از محل نصب متفاوت می شود ، از این رو اجرای نمای کرتین وال در تهران برای شرکت هایی که در تهران هستند با کمترین هزینه درصد برای نصب انجام می شوند. همین موضوع سبب شده که باتوجه به تقاضای بالا در این کلان شهر بیشتر شرکت های بزرگ فعال در حوزه در و پنجره در این شهر شعبه داشته باشند.

شرکت آسمان با داشتن کارخانه ساخت در نزدیکی تهران علاوه بر تولید محصولات با بالاترین کیفیت امکان ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن را داراست که این موضوع سبب شده در صورت تمایل مشتریان امکان بازدید از محیط کارخانه هم به آسان ترین شکل ممکن صورت گیرد و طی سالیان متمادی توانسته تا اطمینان خاطر مشتریان خود را بعد از اولین همکاری بدست آورد و در پروژه های بعدی هم به صورت خاص برای همکاری انتخاب شود.

با پیشرفت روز افزون در اجرای نمای کرتین در تهران و شهرستان ها و حتی کشور های همسایه، اطمینان داشته باشید که در آینده نزدیک شما را هم در این راه همراهی خواهیم نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *