انتقاد شدید رئیس اتحادیه شیشه و آیینه تهران از صنف یو . پی . وی . سی .

1403-01-10 17:49

انتقاد شدید رئیس اتحادیه شیشه و آیینه تهران از صنف یو . پی . وی . سی .

رئیس اتحادیه شیشه و آینه تهران با بیان اینکه شرکت های یو. پی . وی . سی در و پنجره ساز معضل جدی این صنف هستند ، گفت که ایران در حوزه تولید صنایع جانبی شیشه ساختمان به خودکفایی رسیده است.

محمد علی قنبری درباره وضع تولید شیشه و آینه در کشور اظهار کرد : روزانه 500 هزار مترمربع شیشه در کشور تولبد می گردد.

وی با اشاره به اینکه هشت کارخانه تولید شیشه فلوت در کشور فعالیت دارند ، تصریح کرد که این کارخانه ها با ظرفیت کامل فعالیت دارند.

رئیس اتحادیه شیشه و آیینه تهران با تاکید بر اینکه با وجود خودکفایی کامل در تولید ششه این کارخانه ها در بخش صادرات هم فعال اند ، اضافه کرد : این کارخانه ها 40 درصد صادرات دارند.

قنبری با بیان اینکه ایران در حوزه تولید صنایع جانبی شیشه ساختمان به خود کفایی رسیده است ، تصریح کرد : این دست تولیدات در بخش های شیشه های دوجداره ، خم ، نشکن و امثال آن است.

وی با اشاره به اینکه شرکت های یو . پی  . وی . سی . در و پنجره ساز معضل جدی ما هستند ، اضافه کرد : زیرا مهندسان ساختمان با این شرکت ها قرارداد دارند و در و پنجره را با شیشه خریداری می کنند ؛ البته بخشی را هم از طریق فعالان صنف شیشه و آینه تامین می کنند. رئیس اتحادیه ششه و آیینه تهران با تاکید بر اینکه کارخانه های فعال در صنف شیشه و آیینه در ساوه و یزد فعالیت دارند ، اظهار کرد : تعدادی از این کارخانه ها در قزوین و آذربایجان فعال هستند.

از اینکه با گروه مهندسی آسمان همراه هستید متشکریم.

 گروه مهندسی آسمان یکی از بهترین در و پنجره ی آلومینیومی موجود در بازار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *