انواع مدل پنجره دو جداره

1403-01-31 22:19

پنجره های دوجداره آلومینیومی انواع مختلفی دارند که تفاوت آنها در ابعاد ، ضخامت، محل نصب، نوع بازشو و موارد بسیاری دیگری میباشد که در ادامه به توضیح بهترین نوع از انواع مدل پنجره دو جداره یعنی پنجره ترمال بریک می پردازیم:

پنجره ترمال بریک:

پنجره ترمال بریک آلومینیومی یکی از انواع مدل پنجره دو جداره می باشند که در ساختمان های امروزی بسیار پر کاربرد هستند. این نوع پروفیل آلومینیومی شامل دو لایه آلومینیوم و یک لایه پلی آمید در بین آنها می باشد که با دستگاه های خاص به یکدیگر دوخت میگردند . این لایه پلی آمید باعث میگردد که از اتلاف انرژی که به دلیل رسانایی بالای آلومینیوم وجود دارد جلوگیری گردد.

پنجره های ترمال بریک تولیدی شرکت آسمان در دو سری کشویی و لولایی با بهترین یراق آلات بروز اروپایی تهیه و تولید می شوند.
پروفیل های ترمال بریک در ابعاد و ضخامت های مختلفی موجود است که گروه مهندسی آسمان با اندازه برداری و محاسبه دقیق بارهای وارده پروفیل مناسب را به شما ارائه می نماید.

یکی از انواع مدل پنجره دو جداره ترمال بریک که بسیار خاص می باشد پنجره های لیفت اند اسلاید هستند که این نوع پنجره ها به صورت کشویی هستند اما با یراق آلات لیف کار می شوند . مزیت این نوع پنجره نسبت به دیگر پنجره های کشویی در هوا بند و آب بند بودن کامل آن است. این مدال پنجره از انواع مدل پنجره دو جداره می باشد که در ابعاد بسیار بزرگ بازشو ها هم قابل استفاده است.

در ادامه به نوع دیگر از انواع مدل پنجره دو جداره می پردازیم که بیشتر در نما و ارتفاع های بالا کاربرد دارند:

نمای کرتین وال:

نمای کرتین وال از نماهای پر کاربرد در ساختمان های تجاری و اداری می باشد که در واقع یکی از انواع مدل پنجره دو جداره نیز محسوب میگردد. نمای کرتین وال شامل لامل های عمودی و افقی می باشد که به صورت شبکه بندی در نما دیده می شود که دربرگیرنده شیشه های دو جداره می باشد . البته لازم به ذکر است که نمای کرتین وال در حالت فریم لس از دید ناظر به صورت یک شیشه یکپارچه دیده می شود.
بازشو ها در این نوع از انواع مدل پنجره دو جداره به حالت های مختلفی می تواند طراحی و اجرا شود.
شرکت آسمان با توجه به ارتفاع مورد استفاده و فشار باد و همچنین بار وارده در این نوع از انواع مدل پنجره دو جداره لامل مناسب آن انتخاب و طراحی لازم را به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *