تغییرات نمای کرتین وال(فریم لس) در گذر زمان

1403-02-05 04:37
نمای آلومینیوم فریم لس

                                  نمای آلومینیوم فریم لس

اجرایی شدن نمای کرتین وال به اواخر قرن 19 میلادی باز می گردد.زمانی که Lamb&Harmoon نمای کرتین وال را برای ساختمان با شاهکار طراحی امپایر استیت طراحی کردند. این گونه از اجرای نمای ساختمان تاثیر به سزایی در نحوه اجرای ساختمان به سازنده ها کرده است.
اجرای نمای کرتین وال در ساختمان های ذکر شده سبب شد تا مهندسان و معماران در سراسر دنیا نسبت به قابلیت های منحصر به فرد کرتین وال برای حل مشکلات پیچیده طراحی و چالشهای مهندسی آگاه شوند.
در حالیکه متریال های گوناگونی برای ساخت و اجرای نمای کرتین وال می توانند مورد استفاده قرار گیرند. قابلیت های بی نظیر آلومینیوم که امکان ایجاد فرم ها و طرح های پیچیده و پروفیل های گوناگون را با تفاوت های نا چیز ایجاد مینماید، را به عنوان پر کاربردترین متریال انتخابی ساخت و اجرای سیستم های متنوع کرتین وال مطرح نموده اند. در واقع قابلیت شکل پذیری آلومینیوم مربوط به اکستروژن با قالب های از پیش طراحی شده است که می تواند آن را به شکل های دلخواه طراحان اجرایی در آورد.

 

تگ ها: در پنجره آلومینیومی، در و پنجره ترمال بریک، نمای آلومینیوم فریم لس، نمای شیشه ای فریم لس، نمای فریم لس،نمای شیشه ای، نمای کرتین وال، نمای کامپوزیت ،  نمای سرامیک خشک

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *