تفاوت قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی با upvc

1403-01-09 23:10
تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با upvc

در و پنجره آلومینیومی دو جداره

 

در بحث مقاله تفاوت قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی با upvc می پردازیم به این نوع پنجره ها یا پنجره هایی از پروفیل های آلومینیومی ساخته می شوند، نوعی از در و پنجره ها می باشند که از زمان گذشته تا زمان حال مورد استفاده هستند.

در واقع یکی از انواع قدیمی پنجره ها این نوع از در و پنجره ها هستند. در زمان قدیم (نسل اول) این نوع در و پنجره به وسیله میل گردهایی به هم وصل می شدند و این امکان نبود که آن ها را به در و پنجره های دوجداره تبدیل کنند.

به همین صورت برای این که این جنس از در و پنجره ها با کیفیت بالاتری ارائه شوند، نسل دومی از آنها به نام در و پنجره های اس تی وارد بازار شد.
این پنجره ها قابلیت دوجداره شدن را داشتند، با این حال دارای یک سری معایبی نیز بودند.

پنجره UPVC

 

پنجره upvc یا pvcu از نوعی پلاستیک می باشد. این ماده سفت و محکم شناخته شده است و به همین دلیل انعطاف پذیر نیست. پنجره های upvc در زمان طولانی مدت عملکرد و دوام آنها به اثبات رسیده است. این نوع در و پنجره نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند که آن را برای شما مناسب کرده است.

این نوع پنجره ها دارای بازدهی حرارتی، عایق صدا هستند. این پنجره ها به شما این اطمینان را می دهد که در برابر سخت ترین شرایط آب و هوایی دچار پوسیدگی نخواهند شد.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی
قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی

 

علت های مختلف بر قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی تاثیر دارد، که هر کدام از این فاکتورها دارای چند گزینه انتخاب می باشد. برخی از این فاکتور به شرح زیر می باشد.
• انواع مدل پنجره دوجداره یا انواع باز شو پنجره دوجداره
• انواع پروفیل مصرفی
• ارتفاع و عرض پنجره
• نوع یراق پنجره
• شیشه دوجداره
• هزینه حمل و نقل و نصب پنجره
• مونتاژ تمام رباتیک

برخی فاکتورهایی که در قیمت پنجره upvc مهم می باشد به شرح زیر است.

 

1. انواع مدل پنجره دوجداره یا انواع باز شو پنجره دوجداره
2. انواع پروفیل مصرفی
3. ارتفاع و عرض پنجره
4. نوع یراق پنجره یو پی وی سی
5. شیشه دوجداره
6. هزینه حمل و نقل و نصب پنجره

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با upvc
تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با upvc

تفاوت پنجره دوجداره UPVC با پنجره آلومینیومی

 

1.مقاومت: پنجره های آلومینیومی به مرور زمان دارای خوردگی و پوسیدگی خواهند شد و همین طور دچار تغییر رنگ خواهند شد. در شرایط بد آب و هوایی نیز امکان شکستگی برای آنها وجود دارد.

پنجره های upvc در برابر پنجره های آلومینیومی دچار پوسیدگی نمی شوند. پنجره upvc از لحاظ مقاومتی قابل اطمینان تر از در و پنجره آلومینیومی هستند.

2. عایق بودن: آلومینیوم حرارت را از خود عبور می دهد و در واقع رسانی گرماست، تبادل گرمایی در پنجره آلومینیومی به درستی انجام می شود. برای این که مشکل ذکر شده حل شود، تولید کنندگان پنجره آلومینیومی ماده ای به نام ترمال بریک به فریم این پنجره ها اضافه می کنند. این امر موجب می شود که خاصیت عایق بودن بیشتر شده ولی فریم پنجره یک دستی خود را از دست خواهد داد. در تفاوت قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی با upvc می توان ذکر کرد که پنجره upvc از تبادل انرژی جلوگیری خواهد کرد. به حالت طبیعی پنجره upvc عایق حرارتی است.

3. مقامت کردن در برابر اشتغال: در و پنجره های آلومینیومی در برابر حرارت آسیب می بینند. ولی پنجره های upvc سبب افزایش نمی شوند و آتش نمی گیرند.

4. زیبایی: در پروفیل upvc رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی به حساب می آید. عمر و دوام مقاومتی روکش های upvc بیشتر از رنگ آلومینومی می باشد. رنگ پروفیل پنجره های upvc در اثر باران های اسیدی که موجود است و نیز در مقابل هوای مرطوب خورده نمی شوند و تا پایان عمر ساختمان در مقابل عموامل فرسایشی حفظ خواهند شد.

5. حافظت کردن از محیط زیست:
تصوری که وجود دارد این می باشد آلومینیوم از محیط زیست در مقابل با upvc بیشتر محافظت می کند و ماده ای ارزان تر است. در حالی که می توان گفت ماده دیگری به نام upvc بسیار مقاوم تر است.

0 دیدگاه دربارهٔ «تفاوت قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی با upvc»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *