درب و پنجره آلومینیومی در صنعت ساختمان

1403-01-09 15:07
ترمال

درب و پنجره آلومینیومی در صنعت ساختمان
درب و پنجره به عنوان یکی از متداول ترین جداره های نورگذر، یک بازشو در دیوار یا ضلع ساختمان است که نور و اغلب مواقع هوا را به داخل میکشاند و یکی از مهمترین عناصر در صنعت ساختمان محسوب میشود. از برتری های درب و پنجره آلومینیومی می توان به مستحکم بودن، متنوع بودن در رنگ، مقاومت بالا در برابر شرایط سخت اشاره کرد به گونه ایی که آلومینیوم هیچگونه آلودگی طبیعی ایجاد نمیکند و کاملا تجزیه پذیر میباشد. پنجره های آلومینیومی به صورت یک عایق حرارتی و صوتی عالی عمل می کنند و یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه در و پنجره هستند که مصرف انرژی را با خاصیت شکست حرارتی در برابر حرارت و گرما تا 60 درصد کاهش می دهند . درب و پنجره آلومینیومی در پروفیل های ترمال بریک به واسطه تیغه های پلی آمید به هم وصل و دو جداره می شوند. این تیغه ‏ها یک گزینه بسیار مناسب برای دو جداره کردن پروفیل های آلومینیومی می‏ باشند.

ترمال

پروفیل ترمال بریک

وقتی سازه آلومینیومی فاقد ماده ترمال بریک باشد، سازه ما نان ترمال خواهد بود. به صورت کلی سیستم ‌های آلومینیومی به سه دسته ساده، چند جداره نان ترمال و چند جداره ترمال بریک تقسیم می شود، بنابراین سازه نان ترمال نه یک سازه آلومینیومی معمولی است و نه یک سازه آلومینیومی عایق در برابر جریان حرارتی، بلکه یک حالت بینابینی است که البته دارای کاربرد خاص خود نیز می‌باشد، چرا که هر سازه ای لزوما نیازمند سیستم بهینه سازی مصرف انرژی نیست ، برای مثال پارتیشن بندی های درون سازمانی یکی از کاربردهایی است که می توان در آن از سیستم های نان ترمال استفاده نمود.

نرمال

پروفیل نان ترمال

لازمه درب و پنجره، پایداری و امنیت و ضد آب بودن است. در و پنجره از جنس یو پی وی سی محکم، پایدار و دارای امنیت خوبی هستند اما انتخابی برتر برای امنیت بالاتر و استحکام بیشتر درب و پنجره آلومینیومی است. علاوه بر اینها مواد به کار گرفته شده در، در و پنجره یو پی وی سی تا زمانی سوزانده نشوند بسیار ایمن و غیر سمی هستند.

کلید واژه: درب و پنجره آلومینیومی، نان ترمال، ترمال بریک، آلومینیوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *