قیمت پروفیل فریم لس

1403-01-10 18:45

قیمت پروفیل فریم لس
قیمت پروفیل فریم لس در هر برهه از زمان با توجه به افزایش و کاهش قیمت ها ، متغیر است . ولی شاخص قیمت پروفیل فریم لس در ایران بر اساس متر مربع محاسبه و اعلام میگردد . ولی برآورد قیمت پروفیل فریم لس بر اساس وزن بوده که بنا به انتخاب المانهای مختلف پروفیلی ، متغیر است . محاسبات استاتیکی نما , تعیین کننده نوع پروفیل های عمودی و افقی در پروژه بوده و طبعا تعیین کننده موثر در قیمت پروفیل فریم لس . لذا هر پروژه که نیازمند نمای فریم فریم لس باشد ، ابتدا توسط تیم فنی شرکت بررسی و پروفیلهای آن بر اساس محاسبات استاتیکی تعیین میگردد و سپس تیم قیمت گذاری ، محاسبات قیمت پروفیل فریم لس را انجام و با اعلام شرایط و تاریخ اعتبار ، پیش فاکتور گردیده و در اختیار مشتری قرار میگیرد .
اجرای نمای فریم لس با 2 شیوه اجرا میگردد که طبعا هم به لحاظ متریال و کیفیت و هم قیمت پروفیل فریم لس کاملا متفاوت میباشد .
شیوه اول ؛ با زیرسازی و استراکچر فلزی از قوطی 40×40 یا 40×80 میباشد که شبکه بندی اولیه انجام و سپس برای هر یک از شبکه ها فریمی آلومینیومی با حداقل دید فریم از نمای بیرون در ح حاشیه ای چند میلی دور شیشه متناسب با کاربرد نما در آن نقطه (فیکس یا بازشو) ساخته و هر یک جای خود نصب میگردد . قیمت پروفیل فریم لس در این شیوه در 2 بخش زیرسازی و فریمهای آلومینیومی ارائه میگردد . قیمت پروفیل فریم لس در این سیستم معمولا مرقوم به صرفه تر است .
شیوه دوم ؛ اجرای نمای کرتین وال فریم لس آلومینیومی است که طبعا از کیفیت و متریال استانداردی که هر برند مخصوص خود دارد استفاده گردیده و قیمت پروفیل فریم لس در این سیستم کاملا متفاوت و طبعا به لحاظ کیفیت و آپشنهای نما نیز غیر قابل مقایسه با شیوه اول است .
برای محاسبه قیمت پروفیل فریم لس در این شیوه معمولا از ابزار محاسباتی خاصی که (ارگا دیتا) یکی از آنهاست استفاده میگردد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *