قیمت پنجره آلومینیومی ساده

1403-01-28 14:38

قیمت پنجره آلومینیومی ساده
در و پنجره های آلومینیومی در سال های اخیر بهترین نوآوری در صنعت ساختمان است . در و پنجره ساخته شده از آلومینیوم به دلیل مقاوت بالا در برابر عوامل خارجی و امکان جسورانه تر در اجرای ایده های طراحی را میدهد به این علت انتخاب اول معماران و سازندگان است.
نسل اول پنجره های آلومینیومی، پنجره آلومینومی تکجداره می باشد که فاقد خاصیت عایق حرارتی است. نسل دوم پنجره های آلومینیومی پنجره های ترمال بریک می باشد که قابلیت دو جداره شدن را دارند که به وسیله یک لایه پلی امید دوجداره ی آلومینیومی به یکدیگر دوخت میشود که مانع از انقال حرارت آن میشود. درست است که قیمت پنجره آلومینیومی ساده نسبت به پنجره های pvc و آهنی بیشتر میباشد ولی مزایای آن نسبت به سایر پنجره های دیگر بسیار زیاد است.
عوامل مختلفی در قیمت پنجره آلومینومی تاثیر دارد که در ادامه به برخی از آن میپردازیم:

1- جزئیات و دیتیل فنی پنجره
بسته به ابعاد پنجره ی طراحی شده و با توجه به ساب فریم موجود پروفیل با سطح مقطع و ضخامت مورد نیاز انتخاب میشود در نتیجه هرچه پروفیل ضخامت و سطح مقطع بیشتری داشته باشد میزان آلومینیوم استفاده شده درآن بیشتر است و قیمت پنجره آلومینیومی نیز بالاتر میرود .سپس در این مرحله با توجه به محل قرار گیری پنجره و نظر کارفرما در مورد عایق حرارتی بودن یا نبودن پنجره ها از پنجره های نرمال یا ترمال بریک استفاده میشود که باز هم با توجه به دوجداره بودن پنجره ترمال بریک نسبت به پنجره های نرمال و وزن بالاتر آن قیمت پنجره آلومینیومی ساده نیز بالاتر میرود.

2- طرح پنجره آلومینیومی
با توجه به اینکه پنجره دارای چه میزان بازشو است میزان پروفیل لنگه استفاده در آن نیز بیشتر است و باعث بالاتر رفتن وزن آن و درنتیجه افزایش قیمت پنجره آلومینیومی میشود.

3- عوامل جانبی
– نوع و برند یراق مورد استفاده یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره آلومینیومی ساده است. – رنگ پروفیل نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره آلومینیومی است در پنجره های آلومینیومی از لحاظ رنگ به 3 دسته پودری و آنادایز و دکورال تقسیم بندی میشود. از لحاظ قیمت رنگ بالاترین قیمت را رنگ آنادایز سپس دکورال و در مرحله آخر رنگ پودری دارا می باشد.
– ساختار شیشه ی انتخابی نیز یکی از عوامل تاثیر گذار دیگر در قیمت پنجره آلومینیومی ساده است بسته به اینکه شیشه تکجداره یا دوجداره باشد و یا به صورت شیشه سکوریت و یا لمینیت باشد قیمت آن نیز تغییر میکند.

گروه مهندسی آسمان آماده ارائه بهترین مشاوره به مشتریان می باشد تا با کمترین هزینه بهترین پنجره مورد نظر را ارائه نماید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *