لوور آلومینیومی و کاربردهای آن

1403-02-01 14:44

لوور آلومینیومی و کاربرد آن

لوور آلومینیومی سایبان یک راه ایده آل برای کنترل حریم خصوصی است در حالی که در همان زمان مانع جریان هوا و یا دید میگردد . با استفاده از عملکرد داخلی یا خارجی، شما می توانید کنترل نور، گرمای حریم خصوصی خود را با کنترل دستی و یا ریموت کنترل تنظیم نموده و پانل های لوور را تنظیم کنید.

این سبک سایبان می تواند تا 90٪ گرما را که به طور معمول از طریق یک پنجره عبور می کند را منحرف کند ، که باعث میشود هزینه های انرژی برای منزل شما را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

لوور آلومینیومی  Louvre Awnings در رنگ های استاندارد و یا سفارشی ، با رنگ های پودری و یا آنودایز تولید و در منزل و یا محل کار شما قابل نصب خواهد بود .

ویژگی ها و مزایا

• انتخاب شما از تیغه های آلومینیومی متحرک یا ثابت آلومینیومی که حفاظت عالی از عناصر را فراهم می کنند ، یکی از بهترین راه های جلوگیری نور و گرما در تابستان است.

• حفاظت از عناصر: Louvre (سایبان) بهترین محافظ منزل و یا محل کار شما ، از آفتاب و گرما در تابستان و باد و باران در زمستان می باشد .

• جایگزینی پانل آسان: با توجه به ساختار موبایل این سیستم ، اگر هر یک از پانل ها آسیب دیده باشد ، طراحی برای جایگزینی پانل آسیب دیده آسان بوده و بدون از بین بردن سایبان فراهم می گردد .

• سه تنوع: شما می توانید از زمین استاندارد باز، زمین بسته یا لوله ای قابل تنظیم با کنترل داخلی یا خارجی انتخاب کنید.

• حفاظت آب و هوای کامل:سیستم های لوور سایبان پوشش بسیار مناسبی برای حفاظت از نفوذ آب و هوای کامل برای پنجره های ساختمان شما می باشند که براحتی در دسترس هستند.

 

شرکت آسمان افتخار دارد که در تمامی موارد ذکر شده ، به ویژه در خصوص طراحی و اجرای انواع لوورهای آلومینیومی با کوله باری از تجربه میتواند همراهی هرچند کوچک کنار معماران و برج سازان عزیز کشور باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *