مجری کرتین وال

1403-01-30 13:56

در یک نمای کرتین وال بسیار زیبا، در کنار استفاده از بهترین پروفیل ها، اجرا کننده یا مجری کرتین وال نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت های در و پنجره که در حوزه اجرای نماهای آلومینیومی نیز فعالیت دارند بسیار هستند اما این که مجری نمای کرتین وال خوبی هم باشند به موارد بسیاری بستگی دارد که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

تجربه کاری

همانند هر تخصص کاری دیگری مجری کرتین وال نیز نیازمند تجربه کاری و اجرایی بسیار زیادی در تهیه و نصب پروفیل های کرتین وال می باشد . که لازم به ذکر است که گروه مهندسی آسمان با سالها فعالیت در این حوزه از تجربه و رزومه نسبتاً مطلوب تری به نسبت سایر همکاران برخوردار می باشد.

محاسبات استاتیکی 

نمای کرتین وال به دلیل عملکرد سازه ای در ساختمان، نیازمند محاسبات استاتیکی دقیقی می باشد که در مقابل عواملی چون وزن شیشه و فشار باد مقاوم باشد . همچنین با زیاد شدن ارتفاع همچون تیر های سازه ای نیروهای خمشی وارده هم باید محاسبه شوند تا لامل با مقطع مناسب آن انتخاب شود.
همان طور که مشخص است این موضوع نیازمند مجری کرتین وال متخصص می باشد که به موضوعات مهندسی تسلط کامل داشته باشد. لذا باید توجه داشت که با این که محاسبات استاتیکی اولین قدم برای طراحی یک نمای کرتین وال است ولی مهمترین و اساسی ترین موضوع برای یک مجری خوب مطرح می باشد که با اینکه زمان زیادی را برای محاسبات آن صرف خواهد نمود اما در صورت رسیدن به نتیجه مطلوب، بقیه مراحل را به راحتی طی خواهد نمود و به زبان دیگر می توان گفت که محاسبات استاتیکی برای یک مجری حکم گارانتی اولیه اجرایی را دارد.
برای انجام دقیق تر این محاسبات امروزه از نرم افزار های خاصی استفاده می شود که به راحتی و در کمترین زمان ممکن لامل مناسب نمای کرتین وال مورد نظر را به مجری کرتین وال معرفی می نماید .

نصب 

پس از انجام محاسبات و تهیه و برش پروفیل های آلومینیومی، نصب لامل ها به صورت دقیق و استفاده از ابزار آلات و همچنین چسب های سیلیکونی استراکچر مرغوب، در رسیدن به یک نمای کرتین وال با کیفیت، بسیار تأثیر گذار می باشد.

گروه مهندسی آسمان همان طور که گفته شد در کنار تجربه، با به کار گیری نیروهای متخصص و مهندسین مجرب و همچنین استفاده از بهترین و جدید ترین تکنولوژی های روز، مفتخر است که، بهترین طراحی و مشاوره و اجرای انواع نماهای کرتین وال را، با بهترین گارانتی و ضمانت اجرایی، در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *