مقایسه پنجره ترمال بریک با UPVC

1403-08-04 02:04
مقایسه پنجره ترمال بریک با UPVC

 

دو نوع پنجره کاربردی امروزی عبارتند از پنجره ترمال بریک و UPVC. هر دو نوع پنجره با ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود برای ساختمان‌ها مناسب هستند. در ادامه، می‌توانید یک بررسی جامع از مزایا و ویژگی‌های این دو نوع را مشاهده کنید.

پنجره ترمال بریک:
– پنجره ترمال بریک با عایق حرارتی و ضد صوت‌بودن خود، می‌تواند دمای داخلی ساختمان را به خوبی حفظ کند و به نرخ هدررفت حرارت کمک کند.
– این نوع پنجره دارای فصل‌بندی مناسبی است که به ورود هوا و نفوذ آب در ساختمان جلوگیری می‌کند، این موضوع می‌تواند راحتی و کیفیت هوای داخلی را بهبود بخشد.
– پنجره ترمال بریک معمولاً از آلومینیوم و پلیمرهای مقاوم استفاده می‌کند که باعث می‌شود مقاومت و دوام بالایی داشته باشد و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشد.
– این نوع پنجره قابلیت طراحی و خریداری به صورت سفارشی را دارد و می‌توان آن را با الگوها و طرح‌های متنوعی هماهنگ کرد.

پنجره UPVC:
– پنجره UPVC، با عایق حرارتی و صوتی خاص خود، به تناسب حفاظت از حرارت و صوت داخل ساختمان کمک می‌کند و انرژی مصرفی را کاهش می‌دهد.
– این نوع پنجره دارای ویژگی ضد آب است و به خوبی می‌تواند ساختمان را از نفوذ آب در برابر باران و رطوبت محافظت کند.
– پنجره UPVC علاوه بر مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر ضربه و بارهای بیرونی نیز داشته و نیاز به تعمیرات کمتری دارد.
– این نوع پنجره دارای طول عمر بالایی است و به دلیل مصرف مواد اولیه باکیفیت، کمترین میزان تغییر شکل را در مدت طولانی مدت نشان می‌دهد.

به طور کلی، هر دو پنجره ترمال بریک و UPVC ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی دارند و در بحث مقایسه پنجره آلومینیومی با پنجره یو پی وی سی، یکی از تفاوت های اصلی، نوار های پلی آمید است که در پنجره های آلومینیومی از آنها استفاده می شود . در انتخابی بین این دو، نیاز‌ها و الزامات خاص ساختمان شما می‌تواند نقش مهمی بازی کند. از اینرو، بهتر است با متخصصان صنعت ساختمانی مشورت کنید و پنجره‌ای را انتخاب کنید که بهترین رضایت‌بخشی در برابر نیازهای شما داشته باشد.

جهت مشاوره و خرید محصول با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *