نحوه اجرای انواعی از نمای شیشه ای فریم لس

1403-01-10 09:38

نحوه اجرای انواعی از نمای شیشه ای فریم لس:

در سیستم های نمای فریم لس کاسکت پس از نصب سازه اصلی با لامل های عمودی و افقی آلومینیومی و اتصال آن با براکت های مخصوص به سازه اصلی ساختمان برای هر دهنه یک فریم آلومینیومی مخصوص در کارخانه ساخته شده و این فریم ها به بخش شیشه اندازی منتقل و با روش ( step unit ) شیشه های دو جداره با چسب مخصوص سیلیکون استراکچر بر روی فریم نصب میگردد و پس از نصب فریم ها کنارهم غیر از یک فاصله 16 الی 20 میلیمتری مابین شیشه که با واشرهای مخصوص EPDM هم پوشانی میگردد هیچ المان دیگری قابل مشاهده نیست.

و اما سیستم های نمای فریم لس یوچنل نیازی به ساخت فریم مجدد ندارند و پانل های شیشه ای هستند که با اسپیسر مخصوص شیار دار که جهت این سیستم طراحی شده اند ساخته شده و نهایتا با براکت های مخصوص قابل رگلاژی که مخصوص اینکار طراحی گردیده توسط اکیپ اجرایی ها کنار هم نصب و همانند سیستم های دیگر فریم لس با فاصله ای اندک (16 الی 20 میلیمتر ) کاملا یک سطح شیشه ای یکدست را به شما ارائه میدهد بدیهی است که در هر مورد استفاده از چسب سیلیکون استراکچر توسط شرکت های معتبر و امتحان پس داده شده در این مورد بدیهی و بسیار پراهمیت است.

روش ساخت و نصب نماهای فریم لس به دو طریق(STICK system) و(UNITIZEsystem) قابل انجام است که روش اول به لحاظ صرفه اقتصادی ، در کشور ما از متقاضی بیشتری برخوردار است.  در صورتیکه روش یونیتایز با توجه به ساخت تک تک واحدهای نما که همانند قطعات یک پازل کنار هم ، در کارخانه مونتاژ میگردد ، طبعا از دقت بسیار بالاترو همچنین هزینه تولید بالاتری برخوردار بوده و علاوه بر آن زمان نصب و اجرا نیز به حداقل ممکن می رسد.

شرکت آسمان افتخار دارد که در تمامی موارد ذکر شده ,به ویژه در خصوص طراحی و اجرای انواع نمای فریم لس با کوله باری از تجربه میتواند همراهی هرچند کوچک کنار معماران و برج سازان عزیز کشور باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *