نمای لوور آلومینیومی

1403-01-10 02:31
download

نمای لوور آلومینیومی

تابش بیش از حد آفتاب ایجاد خیرگی و گرم شدن فضا یکی از معضلات بسیاری از ساختمان های اداری در فصل تابستان می باشد  وجود یک سایه بان در نمای خارجی ساختمان بدون محدود کردن دید و منظر به محیط بیرون ساختمان می تواند به طور چشمگیری تابش مستقیم اشعه خورشید بر روی شیشه ها و نما را کم کند و همزمان نور کافی را به داخل ساختمان هدایت کند. و یک سیستم موثر برای کنترل آب و هوا در یک ساختمان و هدایت هوای تازه در هنگام خروج هوا هستند
تقسیم بندی لوورهای آلومینیومی از لحاظ عملکرد به دو دسته ی زیر تقسیم میشوند :
لورر آلومینیومی ثابت
لوور های آلومینیومی ثابت از رایج ترین سیستم های لوور است. به دلیل سادگی و اقتصادی بودن و امکان نصب مستقیم بر روی سیستم های نمای شیشه و یا ورق کامپوزیت کاربرد رایج تری دارد. درنصب ثابت, لوور ها یا به وسیله سوراخ هایی که بر روی درپوش (End Cap) آنها تعبیه شده است به سازه متصل می شوند و یا توسط پایه بر روی نگه دارنده خود متصل می شوند.
این سیستم به صورت کنترل از راه دور و یا پیچی می باشد که قابلیت چرخش و تنظیم می باشد.
تقسیم بندی لوورهای آلومینیومی از لحاظ شکل ظاهری : لور های مکعبی شکل : در ابعاد های متنوع ساخته می شود ابعاد های روتین آن برای لوورهای ثابت  175*50 میلیمتر و برای لوور های متحرک 200*50 میلیمتر می باشد و در صورت موجود نبودن ابعاد مورد نیاز در صورت بالا بودن تناژ میتوان قالب آن را ساخت و به  تولید رساند.
لوورهای دوکی شکل : در ابعاد های متنوع ساخته می شود ابعاد های روتین آن برای لوورهای ثابت 150*50 میلیمتر و 220*28.8 میلیمتر می باشد و در صورت موجود نبودن ابعاد مورد نیاز در صورت بالا بودن تناژ میتوان قالب آن را ساخت و به  تولید رساند.
 download

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *