ویژگی نمای شیشه ای فریم لس

1403-01-10 10:08

ویژگی نمای شیشه ای فریم لس:

نمای کرتین وال با نیم قرن سابقه در ایران ، امروزه یکی از انتخاب های تاثیرگذار در پوشش نمای ساختمان های مرتفع به خصوص با موقعیت های تجاری و اداری می باشد.

نماهای کرتین وال با سازه آلومینیومی و طراحی های بسیار مدرن با کارآیی های بسیار متنوع باعث میگردد که معماران و طراحان ساختمان های خاص ، جذب آن گردند و برای پوشش برج ها و ساختمان های مرتفع با کاربرد های تجاری و اداری ، هتل ها و بیمارستان ها و بانک ها و شرکت های برند از آن بهره گیرند.

در این میان علاوه بر تکنیکال بودن ,نمای کرتین وال به لحاظ کارایی و داشتن یک دیوار شیشه ای کاملا عایق مابین فضای داخلی و خارجی ساختمان ، زیبایی نمای داخلی و بیرونی آن مخصوصا ، از نظر برج سازان و معماران در اولویت خاصی قرار دارد.

به همین لحاظ نیز یکی از انواع نمای کرتین وال با دید شیشه ای کامل از بیرون –نمای فریم لس -چند دهه ای است که توسط طراحان و نیز دیزاینرهای این سیستم ابداع و هر روز با کیفیت برتر و بالاتر به بازار عرضه می گردد.

بدیهی است که نمای فریم لس با توجه به دید یکدست شیشه ای از بیرون و پنهان ماندن سازه آلومینیومی که نگهدارنده اصلی نما و شیشه ها می باشد می بایستی از قابلیت های تکنیکی بسیار بالاتری برخوردار باشد ازجمله پانل های شیشه ای می بایستی طوری طراحی گردند که نیمی از وزن شیشه ها ( جداره بیرون ) با اتکا به چسب های نگهدارنده بسیار پر قدرت که در مقابل تمامی عوامل جوی از جمله باد و باران و نور ثابت مستقیم و همیشگی خورشید و گرما و سرما برای سال های متمادی  کاملا مقاوم باشد لذا سیستم های مدرن و تکنیکی نمای شیشه ای فریم لس امروزه به دو صورت کاسکت و یوچنل طراحی و ارائه میگردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *