پنجره الومینیومی ترمال بریک در تهران

1403-07-27 11:07
پنجره الومینیومی ترمال بریک در تهران

 

پنجره‌های الومینیومی ترمال بریک یا همان پنجره‌های الومینیومی با شکاف حرارتی، پنجره‌هایی هستند که برای بهبود عایق حرارتی و صوتی در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. ویژگی‌ها و کاربردهای اصلی این نوع پنجره‌ها به شرح زیر است:

1. عایق حرارتی: پنجره‌های الومینیومی ترمال بریک دارای سیستمی هستند که شکاف‌هایی را در بین راهروها دارند که جریان هوای سرد و گرم بین داخل و خارج از ساختمان را قطع می‌کند. این سازه باعث می‌شود که حرارت و سرمای بیرونی به ساختمان نفوذ نکند و در نتیجه انرژی مصرفی برای سیستم‌های حرارتی و سرمایشی کاهش یابد.

2. عایق صوتی: استفاده از پنجره‌های الومینیومی ترمال بریک همچنین به کاهش نفوذ صدا از محیط بیرون به داخل ساختمان کمک می‌کند. سیستم شکاف حرارتی باعث می‌شود که امواج صوتی ضعیف‌تر از طریق پنجره عبور نکنند و بهترین عایق صوتی را فراهم کنند.

3. مقاومت در برابر هوازدگی: الومینیوم یکی از موادی است که به خوبی مقاومت در برابر هوازدگی را ارائه می‌دهد. پنجره‌های الومینیومی ترمال بریک مقاوم در برابر عوامل جوی مختلف مانند باران، برف و هوای غلیظ هستند و باعث می‌شوند تا پنجره‌ها در طول زمان تغییر شکل ندهند.

4. طول عمر بالا: با توجه به خواص مقاومتی الومینیوم و استفاده از فناوری ترمال بریک، پنجره‌های الومینیومی ترمال بریک دارای عمر طولانی هستند. این نوع پنجره‌ها معمولاً به طور منظم قابل نگهداری هستند و به راحتی قابل تعمیر و بازسازی هستند.

کاربردهای پنجره‌های الومینیومی ترمال بریک در ساختمان‌ها عموماً در برج‌ها، ویلاییها، مسکونی‌ها و همچنین ساختمان‌های تجاری، اداری و صنعتی مشاهده می‌شوند. این پنجره‌ها به عنوان جزئی از سیستم‌های ساختمانی سبب بهبود کیفیت زندگی ساکنین و کاهش هزینه‌های انرژی مصرفی می‌شوند.
جهت‌ مشاوره و خرید محصول با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *