پنجره ترمال بریک و پنجره UPVC و فروش یراق آلات

1403-08-04 02:03
پنجره ترمال بریک و پنجره UPVC و فروش یراق آلات

 

پنجره‌های ترمال بریک و پنجره‌های UPVC هر دو نوعی از پنجره‌های مورد استفاده در ساخت و ساز و نوسازی ساختمان‌ها هستند. هر کدام از این دو نوع پنجره مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

تعبیر پنجره ترمال بریک به نوعی از پنجره ارتفاعی است که در نوارهای برشی و مقطعی تقسیم شده است. این تقسیم بندی باعث می‌شود یک میان لایه حاصل شود که می‌تواند حرارت و صدا را در ساختمان نگه دارد. پنجره‌های ترمال بریک عموماً از آلومینیوم استفاده می‌کنند که به دلیل وزن سبک و مقاومت خوب در برابر رطوبت و خوردگی مورد توجه قرار می‌گیرد.

پنجره‌های UPVC به پنجره‌هایی اطلاق می‌شود که از پلاستیک UPVC (Polyvinyl Chloride) ساخته شده‌اند. این نوع پنجره‌ها همچنین دارای مزیت‌هایی مانند عایق حرارتی و صوتی خوب و مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی هستند. همچنین، پنجره‌های UPVC نسبت به پنجره‌های ترمال بریک قیمت کمتری دارند.

هر دو نوع پنجره ترمال بریک و پنجره UPVC در افزایش سطح عایق حرارتی و صوتی ساختمان نقش بسزایی دارند و قادرند به بهبود کارایی انرژی و کاهش هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی کمک کنند. انتخاب بین این دو نوع پنجره بستگی به نیازها و بودجه شما دارد.

جهت مشاوره و خرید محصول با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *