پنجره آلومینیوم کشویی ترمال بریک

1403-01-10 06:10
پنجره آلومینیوم کشویی ترمال بریک

پنجره ترمال بریک کشویی
ترمال بریک در لغت به معنی شکست حرارتی میباشد پنجره ترمال بریک کشویی پنجره ای می باشد که دارای خاصیت عایق حرارتی است برای این منظور بین دو جداره ی پروفیل یک لایه پلی امید از جنس EPDM دوخت میشود که مانع از انقال حرارت از قیمت داخل و خارج آلومینیوم میشود که با این روش یک نقص اصلی پنجره های آلومینیومی برداشته میشود.

از پروفیل های پنجره ترمال بریک کشویی می توان سری TS143,TS115,TS94,TS77,TS60 را نام برد. بسته به ابعاد پنجره ی طراحی شده از سری های پروفیل های فوق استفاده میشود هرچقدر ابعاد پنجره بزرگ تر باشد از پروفیل با مقاطع بالاتر استفاده میشود به طور مثال برای پنجره ترمال بریک کشویی با ابعاد بزرگ از سری TS143 که داری سطح مقطع 14 سانت و 3 میل است استفاده میشود و برای پنجره ترمال بریک کشویی با ابعاد کوچک از سری TS60 اسفاده میشود که دارای سطح مقطع 6 سانتی می باشد. باید این نکته را در نظر داشت که ابعاد پنجره کشویی ترمال بریک محدود است و اگر عرض لنگه پنجره کشویی ترمال بریک از 1.5 متر و ارتفاع آن از 2.40 متر بیشتر شود و همچنین وزن شیشه آن از 100 کیلوگرم بیشتر شود باید از پروفیل های لیفت اند اسلاید استفاده شود. که تفاوت پنجره های کشویی ترمال بریک و پنجره های لیفت اند اسلاید در نوع یراق مورد استفاده و نحوه ی آبندی و هوا بندی آن میباشد. یکی از عمده مشکلات پنجره کشویی ترمال بریک مشکل آببندی و هوابندی آن است که به صورت 100 درصد آبند و هوابند نمیشوند.

سیستم های TS143, TS115 سیستم های پروفیل لیفت اند اسلاید می باشند که قابلیت تبدیل شدن به پنجره کشویی ترمال بریک را دارند. پنجره کشویی ترمال بریک مانند سایر پنجره های آلومینیومی با رنگ های متنوع آنادایزینگ و پودری و طرح چوب قابل اجرا می باشد . و یکی از پر طرف دار ترین نوع پنجره به علت بازشوی آن در میان سازندگان است.

 

پنجره آلومینیوم فولکس واگنی یا اتوبوسی “TILT&SLIDE” چیست :

پنجره آلومینیومی فولکس واگنی ، پنجره های آلومینیومی با یراق آلات پیچیده طراحی شده اروپایی هستند که دارای ویژگی منحصر به فرد باز شدن در یک جهت به صورت کشویی و یا باز شدن از بالا به صورت کلنگی (جهت تبادل هوا) و در سیستم های جدید حتی به صورت لولایی نیز هستند.پروفیل به کار رفته در پنجره های فولکس واگنی آلومینیومی همان پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک به کار رفته در درها و پنجره های آلومینیومی بازشو یا لولایی می باشد که یراق آلات خاصی بر روی آن نصب می گردد. با توجه به هزینه به نسبت بالای یراق آلات فولکس واگنی ، کاربرد آن معمولا برای پنجره با ابعاد بزرگ و پروژه های خاص می باشد که تمایل به استفاده از پنجره هایی با قابلیت آب بندی و هوا بندی صد در صد داشته و با توجه به امکان ساخت آن در ابعاد بزرگ با لنگه های بزرگ ، چشم انداز بهتری را فراهم می نماید. پنجره های آلومینیومی فولکس واگنی دارای دو نوع یراق آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد که قطعا از لحاظ قیمت متفاوت خواهند بود. تفاوت این دو نوع یراق فولکس واگنی در آن است که در نوع اتومات آن, استفاده از دست بسیار اندک بوده و با کوچکترین فشاری در دستگیره ، عملکرد خاص این نوع یراق به صورت اتومات انجام خواهد شد اما در نوع نیمه اتومات ، از دستان علاوه بر چرخش دستگیره بابت کشیدن لنگه نیز کمک می گیرند.در بین قطعات موجود در مجموعه یراق‌آلات پنجره های آلومینیومی فولکس واگنی، بازویی و چرخ‌ها اجزایی هستند که طراحی آنها مهم ترین نقش را در دوام و روانی مکانیزم بازشو بعهده دارند. از طرفی دیگر به دلیل اینکه در هر چهار طرف بازشو یراق‌آلات استفاده می گردد ، امنیت بالایی را ایجاد میکند. پنجره ترمال بریک

گروه مهندسی آسمان با توجه به تجربه بسیار در ساخت و نصب در و پنجره های آلومینیومی فولکس واگنی ، طراحان و مهندسان مجرب ساختمانی را تشویق به استفاده از این نوع پنجره های آلومینیومی در پروژه های خود می نماید. قطعا گروه مهندسی آسمان از همکاری با ایشان در این زمینه بسیار خرسند و مفتخر خواهد بود.

 

چرا پنجره کشویی آلومینیوم

.

قیمت پنجره لیفت در ایران

دوام بالای پنجره های آلومینیوم

فلز آلومینوم یکی از بهترین آلیاژ های استفاده شده در تولید درب و پنجره های صنعت ساختمان میباشد. یکی از مهمترین ویژگی های سیستم های آلومینوم کشویی ماندگاری و دوام بالای این فریم ها میباشد. به طوری که یک پنجره ساخته شده از آلومینوم میتواند سالها بدون خرابی، پوسیدگی، زنگ زدگی و شکم دادن و… مورد مصرف قرار گیرد. پنجره های آلومینیوم کشویی میتوانند در صورت استفاده درست تا 50 سال با بیشترین کیفیت دوام داشته باشند.

حفظ کیفیت ابتدایی در پنجره ها در پنجره های آلومینوم کشویی یکی از مهم ترین مزای این سیستم میباشد. به گونه ای که حتی بعد از گذشت چند سال پنجره های آلومینوم همچنان کیفیت ابتدایی خود را حفظ میکنند.

 

مجری پنجره لیفت در جردن

امنیت پنجره های کشویی آلومینیوم

پنجره های کشویی آلومینوم نسبت به پنجره های چوبی امنیت بسیار بالایی دارند و در صورت تخریب به هیچ وجه مورد ورود اجباری قرار نمیگیرد البته باید توجه داشته باشیم که میزان امنیت پنجره ها به جنس فریم استفاده شده در آنها و همچنین شیشه و یراق استفاده شده در ساخت پنجره  بستگی دارد. که گروه مهندسی آسمان با استفاده از بهترین یراق موجود در کشور توانسته پنجره هایی با امنیت و دوام بسیار بالا تولید کند.

مزایای درب و پنجره آلومینیومی

عایق بندی پنجره های کشویی آلومینوم

پنجره های آلویمینوم ترمال بریک احتمالا بهترین عایق بندی صدا و حرارت را در بین دیگر سیستم های مورد استفاده در ساختمان دارد . اگر برای ساختمان خود نیاز به سیستمی با عایق بندی مناسب دارید قطعا سیستم های کشویی آلومنیوم بهترین گزینه برای شما میباشد .پنجره های آلومنیومی در صورت عایق بندی درست و نسب اصولی میتوانند به طور کامل فضای داخل ساختمان رو عایق بندی کنند.

بهترین پنجره لیفت در ایران
پنجره کشویی آلومینیوم

اشغال فضای کمتر نصبت به سیستم های لولایی

یکی از مهمترین مسائل امروزه در صنعت ساحتمان استفاده از بیشترین فضای ممکن در طراحی داخلی ساختمان میباشد. به طوریه که اشغال کمترین فضای ممکن در حین باز و بست یکی از بزرگترین مزیت های هر سیستم اجرایی در صنعت ساختمان میباشد.

پنحره های کشویی آلومینوم با کمترین اشغال فضای ممکن  گزینه بسیار مناسبی برای پروژه های شما میباشد. زیرا به دلیل مدل باز و بست شدن پنجره ها به صورت ریلی فضای کمتری را اشغال میکنند. و با اشغال فضای کمتر به شما اجازه میدهد که از فضای داخل ساختمان بیشترین استفاده را داشته باشید.

بهترین پنجره لیفت در ایران

تنوع زیاد در سیستم های آلومینوم

به دلیل قابلیت آلیاژ آلومینوم و حالت گیری بسیار مناسب این پروفیل ها سیستم های پنجره های آلومینیومی دارای تنوع بسیار زیادی نسبت به دیگر سیستم ها میباشد به گونه ای که برای هر فضایی و با توجه به طراحی ساختمان پروفیل مناسب برای شما طراحی شده است. سیستم های کشویی ساخته شده سبک بری پنجره های با دهانه های کوچیک و همچنین سیستم های کشویی سنگین مثل سیستم های لیفت برای پنجره های با دهانه و باز شوهای بزرگ .

زیبایی پنجره های کشویی آلومینوم

پنجره های آلومینوم به دلیل استحکام بالا دارای فریم های باریک بوده که این ویژگی باعث زیباترشدن ساختمان شما میشود. همچنین به دلیل براقی پنجره های آلومینوم این نوع پنجره ها علاقه مندان بسیار زیادی دارند. همچنین پنجره های آلومینوم به دلیل رنگ گیری بسیار مناسب میتوانند در رنگ های بسیار زیادی تولید شده و از تنوع رنگ های بسیار زیاد برخوردار شده است .

قطعا با گسترش تنوع در انواع پنجره ها در صنعت ساختمان سفارش پنجره بری مصرف کننده های عزیز نیازمند بررسی های دقیق میباشد. که با بررسی شرایط ساختمان و شرایط مصرف کننده بهترین نوع پنجره کشویی آلومنیوم به شما معرفی شود. گروه مهندسی آسمان با کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان به شما مصرف کننده گرامی میباشد. در ادامه به بررسی مزایا و معایب پنحره های کشویی آلومینیوم خواهیم پرداخت

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *