سبک های متنوع در پنجره های آلمینیوم

1403-02-07 01:52

خرید و سفارش انواع درب و پنجره های کشویی آلومینیوم

 امروزه سبک های متنوع زیادی از پنجره های آلومینیومی وجود دارد، سیستم کشویی یکی از مدل های پنجره های آلومینیوم بوده که خود بسیار متنوع میباشد.

البته اینکونه نیست که سیستم پنجره های کشویی در گذشته وجود نداشته است . اما بدلیل ساحته شدن پنجره ها از جنس چوب اولا تنوع پنجره ها بسیار کمتر بوده و ثانیا تعویض پنجره های نو بات کهنه و همینطور تعویض شیشه های پنجره ها بسیار دشوار بود.

پنجره های ساخته شده از جنس چوب همچنین بسیار با سرعت دچار پوسیدگی شده و ماندگاری کمتری نصبت به پنجره های آلمینیومی دارند.

همچنین پنجره های آلومینیومی بخاطر استفاده از ریل های مناسب در سیستم های کشویی و استفاده از یراق مناسب بسیار راحت باز و بسته شده و از ماندگاری بالایی برخوردار است . اگر قصد خرید پنجره کشویی دارید در ادمه در این مقاله به برخی از مزایا ی پنجره های کشویی آلومینیوم اشاره خواهد شد .

مزایا

با استفاده از پنجره های کشویی ، می توانید فضای پنجره بیشتری داشته باشیدو همچنین بدلیل داشتن لنگه هایی با سایز بزرگ میتوانید دید بسیار عالی به بیرون داشته و از سیستم عالی گردش هوا استفاده کنید. در سیستم های کشویی مثل ts143 یا دیگر مدل های پنجره لیفت بزرگترین لنگه پنجره های کشویی علی رغم وزن زیاد لنگه بدلیل وجود یراق با کیفیت بسیار بالا و پرفیل های سبک و بسیار مستحکم به راحتی و با کمترین فشار باز و بسته میشوند.

مجری پنجره لیفت در جردن

  • باز و بسته کردن پنجره ها بسیار ساده بوده و نیاز به فشار زیادی ندارد و تنها کافی است شما آنها رو به آرامی بکشید.
  • شما میتوانید پنجره های خود را در اندازه های متفاوفت از (خیلی بزرگ، بزرگ، متوسط و کوچک ) سفارش دهید.
  • قفل های پنجره ها بسیار مقاوم ایمت بوده و کاربری بسیار راحتی دارند.
  • تمیز کردن پنجره ها بسیار ساده بوده و با یک بار گردگیری مثل روز اول میشود.
  • درصورت نیاز به تعمیرات یا تعویض یراق پنجره به سادگی میتوانید این کار را انجام دهید.
  • پنجره های آلومینیوم با وجود وزن بسیار کم بسیار دوام بالایی داشته و در برابر فشار بسیار مقاوم میباشند.

استفاده ااز پنجره های آلومینیوم بسیار مقرون به صرفه تر از سایر انواع پنجره ها میباشد.

با توسعه سریع و رشد روز افزون ساخت و ساز در کشور نیاز به پنجره های مناسب، با کیفیت، مانداگار هر روز برای مصرف کنندگان گرامی بیشتر احساس میشود ، و همچنین با توجه به رشد صنعت آلیاژ آلومینیوم  محصولات درها و پنجره های آلومینیوم متنوع تر می شوند.  بنا بر این مصرف کنندگان گرامی چطور میتوانند درب و پنجره مناسب برای منزل خود را انتخاب نمایند.

همچنین استفاده از سیستم های ترمال بریک در پنجره های کشویی باعث شده سیستم های کشویی آلومینیوم عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما در فصل های مختلف باشند.

همچنین سیستم های کشویی، به دلیل اشغال نکردن فضای داخل ساختمان به هنگام باز و بسته شدن بسیار مناسب فضا های آپارتمانی میباشد و با انتخاب پنجره های کشویی آلومینیوم میتوانید بهترین استفاده رو از فضای داخل بنا داشته باشید.

نکته دیگری که در اولین نگاه در پنجره های کشویی جلب توجه میکند ظاهر زیبای این پنجره هاست که با توجه به باریک و مقاوم بودن بسیار زیبا و لوکس میباشند.

گروه مهندسی آسمان پذیرای دوستان عزیز میباشد و کارشناسان ما آماده راهنمایی شما میباشند. برای اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *