چالش اجرای نمای کرتین وال

1403-01-31 22:34
نمای الومینیوم فریم لس

                         نمای الومینیوم فریم لس        در و پنجره آلومینیومی

اجرای نماهای کرتین وال شیشه ای
به لحاظ جذابیت های بالای اجرایی، دوام و مقرون به صرفه بودنشان می تواند گزینه نهایی برای اجرای نمای ساختمانی باشند.اما در اجرای نـمای ساختـمان،اجرای بدون دقت دیتـیل های فنی نمـای کرتـین وال می توانـد باعث مشکلاتی از قبیل نشـتی هوا و رطوبت از پوشش های ضعیف و یا ترک خورده آن بشود.
کنترل کیفیت ایمنی- کیفیت وتیم ساختی کیفیت
بهـترین طراحـی نـمای کرتـین وال هم در اثر عدم اجرای صحیح شکست خواهد خورد. مدیـران پروژه با تـجربه ،سرکارگران، پرسنل کارخانه ها، نصاب های شیشه ، آهنگران، اپراتورهای جرثقیل و حرفه های مشابه، بدون در نظر گرفتن نوع اجرا و سیستم کرتین وال و متدهای نصب، همگی برای اجرای یک پروژه موفق بر طبق نوع سیستم کرتین وال انتخابی و روش های نصب باید همگی مجرب و کارشناس متخصص در بخش خود باشند. حتی با وجود پیمانکاران واجد شرایط و پیمانکاران خود کارخانه و سیستم کنترل کیفیت، کنترل کیفیت اجرای نمای کرتین وال ممکن است به اندازه کافی برنامه ریزی شده و اجرایی نشود.
اختصاص دادن یک تیم واجد شرایط
مدیران پروژه ها می بایستی بر کلیه ی فعالیت های کسانیکه پروژه را اجرا می کنند نظارت جدی داشته باشند. این افراد شامل کسانی می شوند که مدول ها را داخل کارخانه می سازند و کسانیکه در کارگاه آن ها را اجرا و نصب می کنند تجربه نشان می دهد که سرکارگران کارگاه و کارخانه اگر اصلی ترین نباشند، حیاتی ترین اعضای نیروی کار پیمانکار پروژه محسوب می شوند. سرعت بالای نصب و اجرای نمای کرتین وال– تصمیم گیری های سریع اجرایی را برای پیمانکاران و تیم های معماری کارگاهی( که با سختی های خاص خود) همراه است را اجتناب ناپذیر می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *