چگونگی تولید پروفیل ترمال بریک

1403-02-06 04:25
111111111111111111111111111

چگونگی تولید پروفیل ترمال بریک ….  گروه مهندسی آسمان برای تولید درب و پنجره های آلومینیومی (پروفیل ترمال بریک) بدین گونه عمل میکند:

ابتدا از پروفیل هایی که رنگ کاری شده بر اساس ابعاد اندازه گذاری انجام شده از پروژه با استفاده از نرم افزار های طراحی محاسبه شده و بوسیله اره های مخصوص برش داده می شوند.

تیغه های الماسه که در هنگام برش، روغنکاری میگردد نیز قابلیت برش پروفیل های قطور با کیفیت عالی را دارد. پروفیل های چارچوب به صورت ۴۵ درجه برش میخورند و مولیون ها به صورت ۹۰ درجه بریده میشوند. مولیون هاي مربوط به هر قاب با دقت بسیار بالا در جاي خود پیچ می شوند. در اینجا چارچوب قاب وبازشو آماده است. بازشو را درون قاب قرار داده و جاي قرار گرفتن لولا و دستگیره معین می شود وبه وسیله دستگاه جاي دستگیره بر روي لنگه بازشو بصورت تمام اتوماتیک بریده میشود.

 111111111111111111111111111

نقاط ضعف پروفیل ترمال بریک چیست؟

یکی از نقاط ضعف پنجره های آلومینیومی ضریب انتقال حرارت بالا این نوع از پنجره ها می باشد که برای رفع این نقیصه محصول جدیدی به نام پروفیل های ترمال بریک به دنیا عرضه شده است .

در واقع پروفیل ترمال بریک از دو پروفیل و پروفیل داخلی تشکیل شده است که به وسیله ی تیغه هایی از جنس پلی امید که تا 220 درجه حرارت و 50 درجه برودت را تحمل میکند به هم دیگر متصل شده اند تیغه های پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر می شود و به دلیل جدا شدن دو قطعه پروفیل آلومینیومی از هم و ایجاد یک شکست حرارتی از انتقال حرارت جلوگیری می شود.

و مانع اتلاف حرارتی می شود. یکی دیگر از مزیت های پروفیل های ترمال بریک این می باشد که قسمت داخلی و خارجی می‌توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشند و با توجه به شرایط خاص پروژه میتوان از پنجره با رنگ های متنوع استفاده کرد.

ویژگی های پنجره آلومینیومی ترمال بریک چیست؟ 

از ویژگی های بارز پنجره آلومینیومی ترمال بریک می توان به موارد زیر اشاره کرد :
•بکارگیری از انواع سیستم پنجره کشویی لولایی و لیفت اند اسلاید و …
•قابلیت اجرا انواع شیشه های دوجداره سه جداره با ساختار های سکوریت لمینیت و ساده
•ساخت پنجره در ابعاد و طرح های متنوع
•عایق حرارت و رطوبت و عایق صوتی
•سازگار با محیط زیست و قابلیت بازیافت
•تنوع در رنگ

چگونگی تولید پروفیل ترمال بریک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *