کرتین وال- 2

1403-01-31 15:34

در ساختمان های بلند باید سیستم های دسترسی برای بازرسی، تعمیر و نگهداری، تمیز کردن و جایگزینی (به ویژه جایگزینی مهر و موم خارجی) فراهم شود.

سیستم های مورد استفاده برای جلوگیری از عبور آب از طریق مفاصل (به وسیله اختلاف فشار بین داخل و خارج) تحت تاثیر قرار می گیرند؛ سیستم های وکیوم شده، آب تحت کنترل و فشار (PE یا “Rainencreen“).

سیستم های مقطعی فشار ایجاد یک تخفیف بین واشر داخلی و خارجی است که در خارج از آن تهویه می شود تا اختلاف فشار بین خارج و تخفیف وجود نداشته باشد. در نتیجه، آب با ریزش فشار که در غیر این صورت ایجاد می شود، به میزان تخلیه رانده نمی شود. هر بار که نفوذ به مهر و موم بیرونی را می توان به داخل خارج از طریق دریچه های تخلیه، و یا حفره ها گریه کنید. این به عنوان قابل اعتمادتر از سیستم های مهر و موم شده در نظر گرفته شده است که تلاش می کنند یک مهر و موم “کامل” را ایجاد کنند که به علت رطوبت تحت فشار تحت تاثیر قرار ناپذیر است.

سیستم های مدیریت آب شبیه به سیستم های مساوی فشار هستند، اما هیچ تلاشی برای جلوگیری از نفوذ آب به مهر و موم بیرونی وجود ندارد و بنابراین عملکرد اولیه حفره ها و یا زه ها گسستن است تا آب را از بین ببریم تا مقداری برابر شود.

برای اطلاعات بیشتر به Rainscreen مراجعه کنید.

اطلاعات فنی بسیار خوبی در مورد طراحی سیستم های دیوار پرده در وب سایت راهنمای طراحی کل ساختمان (موسسه ملی ساختمان های ایالات متحده آمریکا)، از جمله جزئیات معمول وجود دارد.

سیستمهای آلومینیومی ASEMAN طیف وسیعی از راه حل های زیبایی را ارائه می دهد، از قبیل سبک های مختلف Face Cape & Fram less از پوشش افقی و عمودی، تا ظاهری مینیمالیستی با استفاده از لایه های ساختاری یا فن آوری های بست. ASEMAN همچنین راه حل های مناسب برای آن پروژه هایی که نیاز به یک طراحی معماری خاص برای نمای آلومینیومی خود دارند، ارائه می دهد. محصولات آلومینیومی ما در صدها رنگ مختلف در دسترس هستند و برای هر دو جهت داخل و خارج از دسترس هستند، از لحاظ مات، براق و یا آنودایز گری، به یک کمیتی کم و مقاوم در برابر خراش Coatex، حتی یک اثر چوب واقعی وجود دارد.

عملکرد فنی پیشرفته کشور طیف گسترده ای از نماهای کرتین وال آلومینیومی ما می تواند راه حل های مبتنی بر نیازهای فنی فردی ساختمان را ارائه دهد. نماهای آلومینیومی ماژولار یا متحرک، تسریع مونتاژ در محل را تسهیل می کنند و برای ساخت و سازهای بلند مناسب هستند.

سیستمهای کرتین وال آلومینیومیASEMAN قوی، کارآمد و قدرتمند هستند و گستره پوشش پرده ما کامل با بالاترین استانداردهای بهره وری و امنیت انرژی است. استفاده از آلومینیوم برای نمای ساختمان اجتناب ناپذیر است؛ به دلیل قدرت و ثبات آن، تمام شرایط لازم برای حمایت از مناطق بزرگ شیشه ای را فراهم می کند که امکان ورود حداکثر نور به ساختمان شما را می دهد.

مبلغ کامل برای نمای آلومینیومی شما

علاوه بر این، تمامی سیستم های کرتین وال آلومینیومی ASEMAN هم متقابلا سازگار هستند، به این ترتیب می توان یکپارچه سازی نما و  پنجره های آلومینیومی، درب آلومینیوم، سیستم های سقف آلومینیومی و حتی پانل های فتوولتائیک را به شما ارائه داد تا راه حلی کاملی با آزادی طراحی بی پایان ارائه شود. ما برای تضمین سیستم گارنتی 10 ساله برای همه محصولات آلومینیومی خود ارائه می دهیم. زیر مجموعه محصولات آلومینیومی ما را بررسی کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *