انواع نمای کرتین وال

1403-02-06 19:38
در و پنجره آلومینیوم

انواع نمای کرتین وال

نماهایی که با سازه آلمینیومی طراحی و اجرا میگردند و با پوشش شیشه ای تک یا دوجداره کامل میگردند . نمای کرتین وال میباشند که در انواع مختلفی قابل اجراست .

1-    نمای کرتین وال استیک : اجرای این نما معمولا سر ساختمان انجام میگردد ؛ المانهای عمودی (لامل) با براکتهای مخصوصی که کاملا قابل رگلاژ هستند به سازه اصلی ساختمان نصب و المانهای افقی با لقمه های کشویی مخصوص مابین لاملهای عمودی نصب میگردد.
این نما هم به صورت فیس کپ و هم به صورت فریم لس قابل اجرا و شیشه اندازی است .

2-    نمای کرتین وال یونیتایز : اجرای نمای یونیتایز یا مدولار ؛ پس از نقشه برداری و طراحی ، زیرسازی و براکت گذاری آن سر پروژه انجام و ساخت تمامی مدولارهای نما در کارخانه انجام و شیشه اندازی شده و به پروژه حما و هر یک از مدولارها همانند تکه ای از یک پازل کنار هم نصب میگردد .

3-    نمای کرتین وال فیس کپ : نمای کرتین والی که مابین شیشه ها از بیرون با پرشین پلیت نصب و نهایتا با کاور کپ با نمای 5 سانتی پوشش میشود را اصطلاح فیس کپ اطلاق میشود .

4-    نمای کرتین وال فریم لس : سازه بندی نمای فریم لس همان پیکره فیس کپ است ، با این فرق که در نمای بیرونی فاصله بین شیشه ها دیگر المان آلومینیومی نخواهد بود .

5-   نمای کرتین وال یوچانل : ساختار شیشه دوجداره با اسپیسر شیاردار مخصوص که جهت پوشش نمای فریم لس به کار میرود .

6- نمای فریم لس کاسکت :نمای کاسکت نوعی از نمای فریم لس است که هر دهنه دارای چهارچوبی مجزا می باشد و این قابلیت را دارد که برای هر دهنه با اتصال یراق آلاتی خاص ، بازشویی به صورت استپ یونیت اجرا گردد. برای این نوع از نمای کرتین وال نیز دید نمای خارجی تنها شیشه خواهد بود.

 

در و پنجره آلومینیوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *