درب و پنجره آلومینیومی دوجداره

1403-02-13 02:19

مزایای درب و پنجره دوجداره آلومینیومی چیست؟
پروفیل آلومینیومی بادوام بوده و ارزان‌تر هست. وزن کمتری دارد ولی استحکام بالایی دارند. در مقابل نور آفتاب و شرایط جوی و محیطی پایدار هستند. سازگار با محیط زیست هستند. تنوع در رنگ و طرح دارند و قیمت آنها مناسب هستش.

مقاومت بالا : فریم آلومینیومی بادوام تر از قاب های ساخته شده از چوب‌ و یا آهن و یو‌پی‌وی‌سی و همچنین ارزان‌تر است. میزان انقباض و انبساط کمتری نیز دارند.

سازگاری با محیط زیست : آلومینیوم بیشترین سرعت بازیافت را در بین فلزها دارد.

سبک و بادوام : وزن این ها نسبت به پنجره های آهنی پایین تر بوده ولی با این وجود از استقامت خوبی برخوردار هستند.

کاهش اتلاف انرژی ساختمان : پنجره های آلومینیومی می توانند تا ۶۰ درصد کار جذب یا دفع حرارتی را بهبود ببخشند. مصرف گاز طبیعی در سیستم های گرمایشی خانه کاهش می یابد.

پایداری در برابر نور آفتاب و شرایط جوی و محیطی

تنوع در رنگ : دارای طیف رنگی گسترده و متنوعی هستند و با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آیند.

امکان نصب سریع و راحت : با توجه به وزن پایین، نصب آن ها نیز راحت می باشد.

امکان ایجاد طرح های دکوراتیو و گوناگون : دارای انعطاف‌ پذیری بسیاری هستند و می‌توان آن‌ها را برای پنجره‌هایی با ابعاد و اندازه‌های متفاوت طراحی کرد.

تعمیر و نگهداری راحت : با توجه به خصوصیت مقاومت در مقابل خوردگی‌شان، احتیاج به تعمیر و نگهداری خیلی کمی بعد از نصب دارند. برای پاک کردن آن می توان از یک اسفنج مرطوب نیز استفاده کرد.

این خصوصیت های مثبت موجب شده تا درب و پنجره هایی با جنس الومینوم در پنجره و درب دوجداره ساختمان ها بطور گستره بکاربرده شوند.

پنجره و درب دوجداره آلومینیومی چه نوع هایی دارند؟

1-درب و پنجره آلومینیومی نرمال: از نخستین سری پنجره های آلومینیومی بودند.

2-درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک: ترمال بریک به معنی شکست حرارتی هست. به منظور پایین آوردن ضریب انتقال حرارت در آلومینیوم، در این نوع پنجره پروفیل های آلومینیومی به وسیله نوارهای پلی آمید به هم وصل شده اند.

در و پنجره دوجداره آلومینیومی در حال حاضردر رده ی محبوب ترین در و پنجره هایی هست که برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *