قیمت پروفیل آلومینیوم کرتین وال

1403-02-14 23:03

پروفیل آلومینیومی کرتین وال curtain wall

نمای کرتین وال(Curtain Wall)

نمای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرنی هستش که با توجه به استفاده شیشه و آلومینیوم در آن از شرایط  و خصوصیت های منحصر به فردی برخوردار می باشد.

این نوع نما تماماً بصورت صنعتی ساخته می شود و شرایط نصب آن به نحوی هستش که انعطاف پذیری خاصی در مقابله با نتشهای ناشی از زلزله و نشت های احتمالی ساختمان در مواقع اضطراری دارد و به شکل Self Support و تماما آلومینیومی طراحی و اجرا می گردد.این نوع از نما در انواع فریم لس و فیس کپ ساخته و اجرا می شود.

در این سیستم به علت این که سطح مقطع پروفیل آلومینیوم بزرگ می باشد و دارای مقاومت بالایی هستش نیازی به شبکه بندی جهت زیر سازی نما نمی باشد و خود پروفیل توسط پلیت که با پیچ های لوبیایی داخل آن قابل رگلاژ می باشد به ساختمان وصل می شوند.

کرتین وال

کرتین وال نوعی دیگر از نمای شیشه ای هستش که به جای بکارگیری از فریم آهنی از پروفیل های آلومینیوم استفاده و نما به صورت مشبک بوده و ترکیبی از آلومینیوم و شیشه می باشد . کرتین وال خود یک سازه محسوب می شود.

این نوع مهندسی نما، احتیاج به زیرسازی آهنی Self Support ندارد و تنوع رنگی نامحدودی داشته که بکارگیری از طرح های چوبی هم برای آن امکان پذیر می باشد.

این سیستم، در مقابل تنشهای قائم و جانبی از قبیل باد، زلزله و تکانهای شدید کاملاً بادوام است.زیبایی شگفت انگیز و منحصر به فرد این سازه در نما امتیاز نهایی آن هستش. شیشه های استفاده شده در این سیستم ۱۸ الی ۴۰ میلیمتر ضخامت دارد و ایزولاسیون حرارتی و صوتی ساختمان را به صورت کامل انجام می دهند.

طراحی شکیل و استاتیکی این سیستم به همراه عدم بکارگیری از پیچ و پرچ در مونتاژ و طراحی باز شوی مخفی در این سیستم علاوه بر زیبایی و دید خیلی عالی موجب بالارفتن ضریب مقاومت و آبندی و هوابندی شده است.

جهت اطلاع از قیمت پروفیل آلومینیوم کرتین وال و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *