پنجره لنگه مخفی

1403-02-12 06:13
پنجره لنگه مخفی

 

پنجره لنگه مخفی یا هیدن ونت یک نوع پنجره مدرن است. که طراحی زیبا و کاربردی دارد.و به صورت افقی باز و بسته می‌شود.  در حالت بسته شدن به صورت کامل درون دیوار قرار می‌گیرد، به‌طوری که ظاهری صاف و زیبا برای نمای خارجی ایجاد می‌کند.
 این پنجره  توسط تیم تخصصی نصب پنجره‌ها نصب می‌شود.

مزایاو معایب پنجره لنگه مخفی

مزایای پنجره لنگه مخفی شامل زیبایی ظاهری، افزایش نوردهی و تهویه فضا، صرفه‌جویی در فضای داخلی و افزایش امنیت محیط می‌باشد. از معایب آن می‌توان به هزینه نسبتاً بالا و نیاز به نصب توسط تیم تخصصی اشاره کرد.

کاربرد پنجره لنگه مخفی

پنجره هیدن ونت قابلیت باز و بسته شدن دارد. و می‌توانید آن را به دلخواه باز یا بسته کنید. برای بهبود نوردهی و تهویه فضا با استفاده از این پنجره، می‌توانید آن را در نقاطی از اتاق نصب کنید که نیاز به نوردهی و هوای طبیعی دارند.
از آنجایی که پنجره لنگه مخفی ظاهری مدرن دارد، می‌تواند با انواع سبک‌های معماری مختلف انطباق داشته باشد.
قیمت پنجره لنگه مخفی یا هیدن ونت به عوامل مختلفی اعم از ابعاد، جنس و مارک پنجره، نوع شیشه، سیستم باز و بسته شدن، نحوه نصب و محل خرید بستگی دارد. بنابراین، قیمت نهایی برای نصب یک پنجره لنگه مخفی ممکن است متغیر باشد.
برای دریافت قیمت دقیق، بهتر است با گروه مهندسی آسمان تماس بگیرید. و اطلاعات دقیق تری در خصوص نیازهای خود و هزینه‌های مربوطه دریافت کنید.برای اطلاع از مراحل سفارش و انجام کار کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *