حفظ سرمایه های ملی

1403-01-09 18:49
در و پنجره آلومینیوم

                                                                        در و پنجره آلومینیوم

حفظ سرمایه های ملی برای نسل آینده وظیفه هر انسانی است. هزینه بالای انرژی و محدودیت منابع آن در سراسر دنیا از مهمترین مسائل می باشد که لازم است در مصرف این سرمایه گرانبها که حیات، آسایش و اقتصاد را رقم میزند، تلاش کنیم.
 ساختمان با داشتن سهم ۳۵ درصدی در رتبه چشمگیری از مصرف کنندگان عمده انرژی قرارگرفته میگیرد، بنابراین یکی از راهکارهای مـؤثر در کـاهش میزان مصرف انرژی، کنتـرل و بهینه سازی مصرف در ساختمان ها می باشد.
طبق تحقیقات انجام شده سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، ۳۰ تا ۴۰ درصد انرژی در ساختمان از طریق پنجره ها به هدر می رود، از این رو استفاده از درب و پنجره های دو جداره، علاوه بر اصلاح در مصرف انرژی باعث حفظ ذخایر ملی و صرفه جویی در هزینه ساکنان ساختمان ها نیز می شود.
از طرف دیگر افزایش جمعیت شهر نشین و به تبع آن افزایش چشمگیر آلودگی های صوتی و زیست محیطی و نفوذ این آلودگی ها به ساختمان، از مشکلات همیشگی ما بوده است، که نصب در و پنجره های دو جداره آلومینیومی و یو پی وی سی درساختمان راهکـاری نویـن و جـامـع برای رفع تمـامـی این مشکلات می باشد، که در سالیان اخیر توجه چشمگیری به آن شده است. گروه مهندسی آسمان  در این راستا توانسته است محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه دهد.

پنجره ترمال بریک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *