مزایا و معایب توری پلیسه ای

1403-01-09 20:35
مزایا و معایب توری پلیسه ای

در این مقاله همراه شما کاربران و بازید کننده گان عزیز هستیم با معرفی مزایا و معایب توری پلیسه ای.
همانطور که خودتان نیز میدانید در فصل تابستان هوا بسیار داغ میشود و آزار دهنده هست برای همین در بسیاری از خانه ها درب های اتاق ها را باز میکنند اما این کار باعث این نیز میشود تا حشرات مختلف وارد خانه شما شوند.
برای جلوگیری از این مشکل یک راه وجود دارد که به جرات میتوان گفت تنها راه است آن هم استفاده از تور های پلیسه ای است که در ادامه این مقاله میخواهیم با شما به بررسی آنها بپردازیم.

همچنین مطالعه نماید = در و پنجره آکپا

مزایا و معایب توری پلیسه ای چیست؟

توری های پلیسه ای چین دار و یا ساده یکی از بهترین ابتکار هایی است که با استفاده از آن میتوانید به سادگی از هوای آزاد در داخل خانه لذت ببرید و همچنین فضای آزاد بیرون خانه را به داخل آن بیاورید، همچی بهترین راه برای تغییر دمای خانه و هم دما کردن آن با بیرون نیز استفاده از همین توری ها است.

امروزه انواع جدید توری های پلیسه ای به بازار آمده است و جالب است بدانید که حتی شما میتوانید برای درب های ساختمان و خانه خود از نوع ریلی آن استفاده کنید که بسیار کار را راحت تر از قبل کرده اند.

مزایای توری پلیسه ای

توری های پلیسه ای به شما راحتی و کارایی را هدیه میدهند و دارای مزایای بسیار زیادی است،یکی از آن مزایا زیبایی ظاهری است.

در قدیم از یک پارچه برای اینکار استفاده میکردند که معایب بسیار زیادی داشت و همچنین زیبایی جوه خانه را میگرفت به خصوص اگر خانه دارای حیات بود، اما امروزه با توری های پلیسه ای شما میتوانید حتی جلوه به خانه خود دهید و خانه خود را زیبا تر نیز بکنید به علاوه اینکه بسیار کوچک تر و به قول معروف جمع و جور تر از آن پارچه ها و پرده ها هستند که یک ویژگی مهم به حساب می آید.

مزایا تور پلیسه ایی
مزایا تور پلیسه ایی

همچنین مطالعه نماید = بهترین تولید کننده درب و پنجره آلومینیومی

طول عمر

ماندگاری تور های پلیسه ای نیز بخشی از مزایا و معایب توری پلیسه ای است زیرا آنها دارای طول عمر عالی و ماندگاری هستند، درواقع شما پس از خرید آنها تا چندین و چند سال میتوانید بدون مشکل از آنها استفاده کنید.

اگر شما از پرده یا پارچه برای جلوگیری از ورود حشرات استفاده میکنید آنها پس از مدتی رنگ اصلی خود را از دست میدهند و شما میتوانید به وضوح آنرا ببینید،همچنین ماندگاری بسیار کمی دارند و با هر فشار کوچکی پره میشوند و دیگرقابل استفاده نیستند اما با توجه به کیفیت توری های پلیسه ای شما میتوانید از آنها استفاده کنید و بدونه هیچ آسب دیدگی از طرف نور آفتاب البته این مورد را هم باید بگوییم که در بعضی از ساختمان ها به علت استفاده از پنجره های چوبی و طرح چوب از توری های پلیسه ای طرح چوب استفاده میکنند که بعد از مدتی به علت اینکه نور آفتاب مستقیم به آن می تابد بید عوض شود و فرسوده میشود اما این درمورد جنس چوبی دورش است و توری آن هیچ آسیبی ندیده است.

ورود حشرات

حشرات میهمانان ناخواسته ای هستند که وارد خانه ما میشوند و همین باعث آزار ما میشود در صورتی که شما میتوانید از آنها جلوگیری کنید آن هم با توری پلیسه ای.

مزیت اصلی توری پلیسه ای درواقع این است که مانع از ورود حشرات به داخل خانه شود و در بین مزایا و معایب توری پلیسه ای این مورد اولین جایگاه را دارد زیرا اهمیت آن برای همه مهم است.

تنظیم نور خانه

با ستفاده از این نوع توری ها میتوانید از نور داخل خانه را با بیرون تنطیم کنید و باعث کاهش هزینه های مصرفی برق شما نیز میشود بنا بر این شما با خرید توری های پلیسه ای میتوانید فضای بیرون و داخل خانه را روشن تر کنید.

همچنین مطالعه نماید = نمای شیشه ای

اتصال فضاهای خانه

با استفاده از توری ها میتوانید تا فضاهای خارجی را به فضاهای داخلی خانه متصل کنید و به اصطلاحی روحیه و ویوی خانه خود را بهتر کنید، این مورد بیشتر برای خانه هایی است که دارای ایوان، پاسیو، عرشه، بالکن و یا حتی آشپزخانه هستند یعنی درواقع تمام خانه ها.
شما به سادگی میتوانید فضای خارجی خود را به داخلی متصل کنید و آن هم با استفاده از یک توری پلیسه ای و بدون دردسر، در ها میتوانند فضای خانه شما را بسیار خفته تر و محدود تر کنند حتی اگر شما دارای یک حیاط بزر باشید اما اگر شما از یک توری استفاده کنید دیگر فضای داخل خانه تان خفه نیست و رحیه بهتری به شما و دیر اعضاض خانه میدهد.
همچنین اگر شما به بیرون از منزل میروید برای گردش ها در خانه در هنگامی که شما بیرون نیستید میتوانید یک توری پلیسه ای برروی یکی از پنجره ها نصب کنید و در این مواقع آنرا باز کنید.

تنوع

توری های پلیسه ای داراری تنوع هست و انواع مختلفیدارد این یعنی آن که اگر شما یک نوع خاصی برای خانه خود میخواهید میتوانید آنرا خریداری کنید و برعکس اگر از ی مدل خوشتان نمی آید میتوانید از انواع دیگر آن استفاده کنید که در بالا هم به شما گفتیم برای مثال نوع پوبی در های پلیسه ای نیز برای خانه هایی که پنجره آنها طرح چوب است مناسب است.
همچنین از نظر باز و بسته شدن نیز دارای تنوع است و شما میتوانید باتوجه به درب و پنجره خود آنهارا انتخاب کنید و به اصطلاحی دیگر نوع باز شدن آنرا با نوع باز شدن درب و پنجره خود ست کنید.
اگر رنگ درب شما هم یک رنگ خاص هست جای هیچ نگرانی نیست زیرا از نظر رنگ ها هم شما میتوانید انتخاب کنید و حتی اگر رنگ مورد نظر شما یافت نشد سفارش رنگ کردن آنرا بدهید زیرا کار سختی نیست و به سادگی قابل اتجام است.

سخن پایانی

در بالا به شما از مزایا و معایب توری پلیسه ای گفتیم اما اگر بخواهیم صادقانه بگوییم این است که معایب خاصی ندارد و بیشتر وسیله ای کاربردی و دارای مزایای خاص هست.
در نکته آخر هم به شما می گوییم که درانتخاب برند و جنس آن نیز توجه کنید که بسیار مهم است چه توری چه قاب و دور آن زیرا در کار کرد آن تاثیر دارد و ماندگاری های آن ها تفاوت دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *