نحوه قیمت گذاری نمای کرتین وال

1403-02-05 06:47

نحوه قیمت گذاری نمای کرتین وال:

قیمت هر متر مربع نمای کرتین وال با توجه به نوع آن ،روش اجرا و طراحی آن ، متفاوت بوده و جهت استعلام قیمت کرتین وال کلیه موارد مذکور در نقشه ها مد نظر خواهد بود.

قیمت اجرای نمای کرتین وال به طور متوسط از متر مربعی ۴٫۵۰۰٫۰۰۰ تا۹٫۰۰۰٫۰۰۰ریال بسته به نوع متریال وطرح آن متغیر می باشد.به هر اندازه که در طراحی نمای کرتین وال ، تقسیم بندی ها در ابعادی بزرگتر  در نظر گرفته شده باشد، علیرغم آنکه مقدار پروفیل مصرفی کاهش می یابد، احتمال افزایش قیمت نیز بیشتر خواهد بود چرا که در ابعاد بزرگتر بعضا لازم است از پروفیل های لامل قوی تر و سنگین تر جهت مقاوم سازی نمای کرتین وال  در برابر مسائل جوی از قبیل باد و طوفان و … استفاده کرد. لازم به ذکر است که در طبقات و ارتفاعات بالاتر ، استفاده از لاملهای قوی تر با ضخامت بالاتر، جزو ملزومات اجرای نماهای کرتین وال می باشد.

با توجه به اینکه نمای کرتین وال یکی از نماهای مدرن و تلفیقی از پروفیل آلومینیومی بعنوان استراکچر و یک متریال پوشش دهنده مانند شیشه یا ورق می باشد، بدیهی است که نوع و اندازه هریک از این ترکیبات می تواند در قیمت نمای کرتین وال تعیین کننده باشد. وجود بازشو به صورت لولایی و یا مخفی در نمای شیشه ای کرتین وال ، طبعا قیمت این نوع از نما را افزایش خواهد داد.

نوع و ساختار شیشه انتخابی در نمای کرتین وال در تعیین قیمت بسیار مؤثر خواهد بود. در نماهای شیشه ای کرتین وال از نوع فریم لس، توصیه و تأکید به استفاده از شیشه های لمینیت و دوجداره سکویت با استفاده از چسب سلیکون می باشد که این خود یکی از علل افزایش قیمت شیشه در این نوع از نما می باشد. چسب سلیکون بر خلاف پلی سولفاید که معمولا جهت دوجداره سازی شیشه ها استفاده می شود، در برابر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده و به مرور زمان تجزیه نشده و از بین نمی رود و قیمت آن نیز به مراتب بالاتر از پلی سولفاید است.

شرکت آسمان افتخار دارد که در تمامی موارد ذکر شده ,به ویژه در خصوص طراحی و اجرای انواع نمای فریم لس با کوله باری از تجربه میتواند همراهی هرچند کوچک کنار معماران و برج سازان عزیز کشور باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *