پنجره آلومینیومی سفید

1403-02-12 10:23

در حال حاضر با توجه به این که پیشرفت های عالی زیادی در حوزه در و پنجره شده است نمونه قدیمی و سفید رنگ آن که چوبی بوده دیگر مد نیستش و پنجره آلومینیومی بسیار مرسوم شده است. این مورد به برای اینکه از زنگ زدگی جلوگیری می کند و همچنین مقاومت بیشتری دارند سبب شده که مخاطبان بسیاری را داشته باشد و با توجه به این که قیمت مناسب و مقرون به صرفه هم دارند می ‌توانند جایگزین عالی باشد برای درب و پنجره های آهنی فولادی که در قبلاً بوده است.

باید این نکته را خاطرنشان کرد که معمولا این مورد با توجه به این که می تواند با آب دوام بالایی در محیط نمناک و رطوبتی زیاد داشته باشد. خیلی دیده شده است که در حمامها و سرویسهای دسشویی استفاده دارد چونکه این مورد در گذشته به خاطر اینکه آهنی بوده است موجب پوسیدگی شده است و همچنین هزینه های مجدد برای صاحب منزل داشته است.

پنجره آلومینیومی سفید
اما از موارد پر استفاده ای که معمولاً در پنجره ها فوق العاده استفاده می شود نمونه آلومینیومی سفید رنگ آن است که به جهت شکل زیبایی که این روزها در آن به وجود آمده است و همچنین دوام فوق العاده ای که در بالا اشاره شد دارد. استفاده فراوانی در آپارتمانها و ساختمانهای ویلایی دارد.

این مورد از مسئله های امنیتی ساختمان هست که معمولاً پیشنهاد می‌کنند که طبقه های همکف ساختمان پنجره های شان باید از آهن و فولاد باشد چرا که این مورد  از سرقت پیشگیری به عمل می اورد و در پنجره های طبقه های دوم و سوم و تا اخر می تواند آن از جنس الومینیومی باشد این مورد به جهت سرقت هایی که در سالهای گذشته معمولاً انجام شده است استفاده فراوانی را این روزها دارند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *