پارتیشن شیشه ای کرتین وال

1403-02-13 02:36

با پیدایش فضاهای اداری با مفهوم باز و تمایل به نور طبیعی و شفافیت در محیط های کاری، پارتیشن اداری شیشه ای به سبک کرتین وال به یک سبک طراحی محبوب تبدیل شده است این سبک از پارتیشن الهام گرفته شده از طراحی نما شیشه ای کرتین وال ایجاد شده است  این سبک از پارتیشن های شیشه ای مزیت های زیادی را برای کارمندان و هم برای کارفرمایان ارائه می دهند.

پارتیشن شیشه ای کرتین وال چیست؟

پارتیشن های شیشه ای کرتین وال نوعی از دیوار غیر باربر هستند که از یک قاب آلومینیومی کم وزن و پانل های شیشه ای برای تشکیل یک مانع مدرن و شفاف میان مناطق مختلف یک فضای اداری استفاده می کنند. این پارتیشن‌ها اغلب برای جدا سازی ایستگاه‌های کاری، اتاق‌های کنفرانس و دیگر قسمت‌های یک دفتر بکاربرده می‌شوند. تفاوت این سبک پارتیشن شیشه ای با پارتیشن شیشه ای عادی در شیوه قاب بندی سبک کرتین وال و بهره گیری از پرایتشن دوجداره است که پایداری چندبرابر پارتیشن شیشه ای عادی ایجاد میکند.

استفاده های پارتیشن اداری کرتین وال

1. ایستگاه های کاری

پارتیشن های شیشه ای کرتین وال را می توان به منظور ایجاد فضاهای کاری مخصوص در یک دفتر کار با مفهوم باز استفاده کرد. این به کارمندان اجازه می دهد تا فضای کاری مشخص شده خود را داشته باشند و در عین حال حس شفافیت و باز بودن هم حفظ شود.

2.اتاق کنفرانس

پارتیشن های شیشه ای یک راه حل عالی برای اتاق های کنفرانس هستند چون موجب جریان یافتن نور طبیعی می شوند و ظاهری زیبا و حرفه ای ارائه می دهند. علاوه بر این، شفافیت شیشه می تواند به ساده سازی ارتباط و همکاری در طول جلسات کمک کند.

3.منطقه های پذیرش

پارتیشن های شیشه ای کرتین وال را می توان در بخش پذیرش بکاربرد تا یک ورودی زیبا و مدرن برای بازدیدکنندگان ایجاد کند. شفافیت شیشه به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا فضای کار را مشاهده کنند و حس شفافیت  صداقت در فضای کار را منتقل میکند.

4.دفتر های خصوصی

برای مدیرانی که به حیطه خصوصی بیشتری احتیاج دارند، می توان از پارتیشن های شیشه ای برای تشکیل دفاتر خصوصی بدون کاهش نور طبیعی یا دید استفاده کنند. این می تواند فضای کاری مشارکتی و فراگیرتری ایجاد کند، چون مدیران اجرایی همچنان می توانند برای کارمندان قابل مشاهده و در دسترس باشند.

5. اتاق های استراحت

پارتیشن های شیشه ای کرتین وال را می توان به منظور اتاق استراحت یا سالن استراحت جداگانه برای کارمندان استفاده کرد.این سبک از پارتیشن اداری مدرن بدون آنکه پلان باز بودن محیط را تحت تاثیر قرار دهد یک محیط خصوصی برای کارمندان مهیا می کند تا استراحت کنند و دوباره سرحال شوند، بدون اینکه مزاحم دیگران در محیط کار شوند.

انواع شیشه مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای کرتین وال

1.شیشه شفاف

شیشه شفاف متداول ترین نوع شیشه جهت پارتیشن اداری کرتین وال است. این یک شیشه استاندارد هستش که هیچ رنگی ندارد و اجازه می دهد بیشترین نور به فضا انتقال داده شود. شیشه شفاف نمایی بدون مانع از فضا اطراف ایجاد می کند که آن را به منظور دفاتر با منظره زیبا ایده آل می کند.

2.شیشه رنگی

شیشه های رنگی یکی دیگر از انتخاب های محبوب برای پارتیشن اداری کرتین وال هستش. نوعی شیشه است که در طی مرحله های ساخت به آن رنگ افزوده می شود. از شیشه های رنگی می توان به منظور کاهش میزان تابش خیره کننده و گرمای وارد شده به محیط  بهره گیری کرد و باعث راحتی بیشتر کارمندان می شود. همچنین درجاتی از حریم خصوصی را مهیا می کند که برای اتاق های کنفرانس، دفتر های خصوصی و دیگر فضاهایی که محرمانه بودن ضروری است مفید هستش.

3.شیشه مات

شیشه مات نوعی شیشه هستش که برای تشکیل یک سطح شفاف با سندبلاست پردازش شده است. تابش شدید نوری را که وارد محیط می شود کاهش می دهد و درجاتی از حریم خصوصی را مهیا می کند و در عین حال به نور طبیعی اجازه رد شدن می دهد. پارتیشن های شیشه ای مات بیشتر در اتاق های کنفرانس، دفتر های خصوصی و دیگر فضاهایی که حریم خصوصی ضروری است بکارگیری می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با  کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *