پنجره آلومینیومی کشویی

1403-02-15 04:35

با پنجره های آلومینیومی ترمال در انرژی و هزینه های ناشی از آن میتوان صرفه جویی کرد.
پنجره های آلومینیومی کشویی برای مکان هایی با محدودیت فضا مناسب هستند. پنجره های آلومینیومی کشویی پر فروش و پر تقاضا هستند. که ممکنه یک لنگه بازشو و دو لنگه بازشو باشند.

انواع پنجره آلومینیومی کشویی
این پنجره ها به دو گروه یک لنگه بازشو و دو لنگه بازشو تقسیم بندی می شوند. در پنجره آلومینیومی یک لنگه بازشو تنها یکی از لنگه ها به سمت راست یا به سمت چپ حرکت میکند.
انتخاب یک لنگه بازشو یا دو لنگه بازشو بستگی نیاز و سلیقه دارد . دو لنگه باز شو دسترسی بیشتری به فضای بیرون از پنجره دارد. باید توجه کرد که نسبت ارتفاع به عرض باز شو ها حدود یک سوم است وگرنه امکان از ریل خارج شدن لنگه های بازشو ها وجود خواهد داشت.
قیمت پنجره آلومینیومی کشویی
هزینه تهیه، نصب و اجرای این نوع پنجره ها به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد مانند : برند ، نوع شیشه، تعداد بازشو ، حمل و نقل، هزینه نصب، نوع یراق آلات، متراژ پنجره و …

پروفیل و یراق آلاتی پنجره های کشویی با پنجره های تک حالته متفاوت است و باعث تفاوت قیمت میشود . این پروفیل ها طراحی منحصر به فردی دارند و باعث میشود وزن بالاتری داشته باشند که این وزن روی قیمت تاثیر زیادی دارد.
غلطک های این نوع پنجره نقش اصلی در باز و بسته شدن پنجره ها دارند و بخاطر وزن بالای پروفیل ها کیفیت بالای غلطک ها بسیار مهم است .

جهت اطلاع از قیمت دقیق پنجره ها با کارشناسان ما در گروه مهندسی آسمان تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *