قیمت درب آلومینیمی ساده

1403-01-29 10:45

قیمت درب آلومینیومی ساده به عوامل مختلفی بستگی دارد که به نمونه هایی از آن اشاره می گردد:

نوع, رنگ و ضخامت پروفیل آلومینیوم

انتخاب پروفیل از حیث نوع, رنگ و ضخامت بسیار تعیین کننده و اثرگذار در قیمت درب آلومینیومی ساده خواهد بود. به طور معمول پروفیل درب آلومینیومی ساده از پروفیل نرمال آلومینیوم انتخاب می گردد که بسته به ابعاد و کاربرد درب از ضخامت های مختلف انتخاب می گردد.

بدیهی است که هر چه پروفیل ضخیم تری جهت درب انتخاب گردد، قیمت در آلومینیومی ساده به دلیل افزایش وزن بالاتر خواهد بود. همچنین انتخاب رنگ در قیمت درب آلومینیومی ساده بسیار مؤثر است.

رنگ سفید ارزانترین رنگ در قیمت درب آلومینیومی ساده است و پس از آن رنگ های الوان و آنادایز در افزایش قیمت درب آلومینیومی ساده تعیین کننده خواهد بود.

کاربرد درب آلومینیومی:

کاربرد درب آلومینیومی و موقعیت آن در ساختمان از این جهت در قیمت درب آلومینیومی ساده نقش آفرین است که با انتخاب یراق آلات ارتباط مستقیم دارد.

یراق آلاتی که برای درب های تک لنگه و یا سرویس بهداشتی داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، قطعا با یراق آلاتی که برای درهای ورودی یا موقعیت های خاص ساختمان به کار می رود تفاوت خواهد داشت.

همچنین برند و کشور تولید کننده یراق آلات نیز در قیمت درب آلومینیومی ساده نقش دارد. بدیهی است برند پروفیل آلومینیوم نیز در قیمت تمام شده اثر گذار خواهد بود. در تمامی موارد رتبه بندی قیمت ابتدا برندهای اروپایی ،سپس ترک و در نهایت ایرانی خواهد بود.

طرح و و ابعاد درب آلومینیومی ساده:

بدیهی است که هر چه ابعاد درب آلومینیومی بزرگتر باشد، قیمت تمام شده درب آلومینیومی ساده بالاتر خواهد بود. همچنین انتخاب شیشه یا ورق که در داخل درب آلومینیومی نصب می گردد، در قیمت درب آلومینیومی ساده بسیار مؤثر است.

حتی نوع و ساختار شیشه نیز در تعیین قیمت درب آلومینیومی ساده نقش خواهد داشت. در طراحی درب آلومینیومی هر چه میزان پروفیل بری آن کمتر باشد، قیمت تمام شده آن کاهش خواهد داشت.

مثلا درهایی که به صورت مشبک ساخته می شوند با توجه به مصرف پروفیل زیاد در مونتاژ آن نسبت به درهایی که تماما شیشه در نظر گرفته می شود، قیمت بالاتری خواهد داشت.

پنجره ترمال بریک  ، نمای کرتین وال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *