پارتیشن های آلومینیومی

1403-02-01 06:59

پارتیشن های آلومینیومی

به زبان ساده می توان گفت پارتیشن هایی که فریم هایشان از آلومینیوم ساخته شده و با پانلهای شیشه و MDF و غیره تکمیل میگردند ؛ در جرگه پارتیشن های آلومینیومی قرار دارند .
پارتیشن های آلومینیومی انتخاب بسیار مناسبی برای مدرن نشان دادن فضاهای اداری و تجاری است و همچنین باعث می شود که فضای شما را بزرگتر از آنچه هست در دید ناظر نشان دهد. به صورتی که فضا ها در حالی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند اما تفکیک گشته و به صورت یک مجموعه منظم در آمده است.

ویژگی های پارتیشن های آلومینیومی آسمان:

طراحی و تولید پارتیشن های آلومینیومی این شرکت از ویژگی های خاصی برخوردار است ؛ که از جمله آنها می توان به مقاومت و خود ایستایی و قابلیت نصب در زوایای مختلف آن اشاره کرد .
همچنین این پارتیشن ها طوری طراحی گردیده اند که سیم کشی و تعبیه کلید پریزهای برق و سایر ادوات لازم اداری در المانهای افقی تحتانی آن قابل اجرا بوده و راحتی کاربران آن را به حداکثر ممکن می رساند .
نصب و تعبییه پرده کرکره در میان دو شیشه این پارتیشنها که حدود 6 سانتیمتر فضای مفید را داراست ، علاوه بر سهولت نصب باعث آسودگی و آرامش کاربر نیز میگردد .

چرا استفاده پارتیشن های آلومینیومی را توصیه می کنند؟

زیبایی محیط و استفاده بهینه از فضا از عوامل تأثیر گذار در انتخاب پارتیشن های آلومینیومی می باشد که این انتخاب صرفه اقتصادی قابل توجهی را نیز دارا می باشد.
همچنین قابلیت تغییر و جا بجایی و چینش با هر سلیقه و نیازی سبب شده که استفاده از پارتیشن های آلومینیومی در صنعت مدرن امروزه بیشتر شود و باعث بیشترین استقبال از پارتیشن های آلومینیومی در فضاهای اداری و تجاری گردد.
از مشخصات پارتیشنهای آلومینیومی است که جاذبه آن را دو چندان میکند می توان به تنوع رنگ و متریال قابل استفاده در پارتیشن های آلومینیومی اشاره نمود.
برای مثال می توان با استفاده از شیشه های دو جداره می توان کاملا فضایی با عایق صوتی بالا شکل داد و یا با تغییر ارتفاع پارتیشن های آلومینیومی فضاهای متنوع تری ساخت. همچنین در پارتیشن های آلومینیومی با شیشه دو جداره می توان ار پرده های کرکره ای بین دو جداره استفاده نمود.

شرکت آسمان با گروه مهندسی با تجربه و متخصص در ساخت و نصب پارتیشن های آلومینیومی، پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال آماده ارائه بهترین مشاوره و خدمات در این حوزه به مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *