پروفیل آلومینیوم فریم لس

1403-02-08 02:28

پروفیل آلومینیوم فریم لس به تازگی در بین سازندگان طرفداران بسیاری پیدا کرده است که در ادامه به توضیح برخی از دلایل مهمی که سبب انتخاب پروفیل آلومینیوم فریم لس گشته است میپردازیم.

نمای یکپارچه شیشه ای

اولین و مهمترین دلیل انتخاب سیستم فریم لس برای نمای ساختمان این است که با استفاده از پروفیل آلومینیوم فریم لس سطحی یکپارچه از شیشه دریافت می شود که این موضوع در نما زیبایی خاصی ایجاد می نماید، به صورتی که از دید ناظر از بیرون ساختمان، پروفیل آلومینیوم فریم لس دیده نمی شود و فقط شیشه مشخص است و به صورت جزئی خطوط باریک چسب های استراکچر درز بندی شیشه ها نمایان است.

سبکی سازه

به دلیل استفاده کمتر از پروفیل آلومینیوم فریم لس در این سیستم وزن کلی سازه کاهش می یابد. بدین صورت که به دلیل نبود اجزایی چون کپ بیرونی که در سیستم کرتین وال وجود دارد میزان مصرف آلومینیوم کمتر می شود.

استفاده از بیشترین میزان نور

همان طور که قبلا هم گفته شد پروفیل آلومینیوم فریم لس در این سیستم نقش کمتری دارد و قسمت اعظم آن را شیشه در بر میگیرد که طبیعی است که نور بیشتری از محیط بیرون دریافت خواهد کرد. البته لازم بذکر است که در صورت نیاز و درخواست مشتری می توان شیشه هارا سن بلاست یا رنگی سفارش داد.

هزینه پروژه

هزینه پروژه به دلیل کاهش میزان مصرف پروفیل آلومینیوم فر یم لس طبیعتا کمتر خواهد شد با این حال این سیستم نیازمند شیشه های خاصی به نام U-CHANNEL است که قیمت این شیشه ها به نسبت شیشه های دو جداره معمولی بالاتر می باشد. و همین موضوع سبب شده که هزینه کلی سیستم نمای فریم لس به نسبت کرتین وال معمولی تفاوت چندانی نداشته باشد.

ابعاد و ارتفاع

استفاده از پروفیل آلومینیوم فریم لس در هر ایعاد و ارتفاعی قابل اجرا می باشد به طوری که مثلا در صورت زیاد شدن ارتفاع با محسبات دقیق می توان از لامل های قوی تر که طبیعتا ابعاد بزرگتری خواهند داشت استفاده کرد.
با توجه به توضیحات داده شده کاملا مشخص است که چرا سازندگان و طراحان امروزی نسبت به گذشته تمایل بیشتری به استفاده از پروفیل آلومینیوم فریم لس در مخصوصا ساختمان های اداری و تجاری که جلوه نمایی آنها بسیار حایز اهمیت است، دارند .
شرکت آسمان با سالها تجربه و تخصص در این حوزه آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد .

پنجره ترمال بریک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *