پنجره هیدن ونت چیست؟

1403-01-31 09:04
پنجره هیدن ونت TH-78

پنجره های آلومنیومی از به دلیل کیفیت بالا و تنوع بسیار زیاد در انواع سیستم ها یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پنجره هار دوجداره میباشند. یکی از مهمترین و بروزترین سیستم های پنجره های آلومینیومی سیستم های پنجره دوجداره هیدن ونت میباشند. این پنجره ها به خصوص برای استفاده در سیستم های نما یکی از بهترین سیستم هایی است که به دلیل ظرافت مقاومت بالا و بسیاری از مزایای بسیار زیادی که دارد میتوانید برای استفاده در ساختمان از آنها استفاده کنید. در پنجره های هیدن ونت یراق آلات و لولا که در بسیاری از پنجره ها در ظاهر ها نمایان است به گونه ای طراحی شده اند که دید ندارند. از این رو این پنجره ها دارای ظرافت و زیبایی منحصر به فردی میباشند. یراق آلات در این پنجره ها به چشم نمیایند و در قسمت های مخفی پنجره ها استفاده میشوند.

به همین دلیل است که پنجره های هیدن ونت یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای انتخاب در نمای ساختمانی میباشند. ما در گروه مهندسی آسمان  قصد داریم تا تعدادی از ویژگی های برتر پنجره های هیدن ونت را به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید پنجره آلومینوم بتوانید با دقت نظر بیشتری بهترین گزینه ای که مد نظر شماست را انتخاب کنید. برای آگاهی از ویژگی های بیشتر این سیستم ها تا انتها با ما همراه باشید.

پنجره هیدن ونت بکار رفته در نما

هیدن ونت چیست؟

پنجره های هیدن ونت یکی از انواع پرطرفدار پنجره های آلومینیومی است که در بین مصرف کننده ها بسیار پرطرفدار است. لنگه های باز شو و ثابت پنجره های هیدن ونت دارای نمای یکسانی میباشند. در واقع از نمای بیرونی لنگه های باز شه از آنجا که در داخل لنگه های ثابت قرار میگیریند از نمای بیرون دیده نمیشوند. این باعث میشود در نماهای ساختمان مخصوصا اگر نمای ساختمان بزرگ باشد و بیش از 5 طبقه باشد این پنجره ها بسیار نمای زیبایی را برای شما فراهم خواهد.

این پنجره ها از آنجایی که از نمای خارج لنگه های بازشو آنها دیده نمیشود ظاهری بسیار مرتب و یکدست دارند که این باعث نظم و آراستگی نمای شما و زیبایی دوچندان اون میشود.

انواع پنجره ها هیدن ونت

  • لولایی تک لت
  • ثابت
  • کلنگی
  • دوحالته تک لت
  • لولایی دو لت
  • دوحالته دو لت
  • پنجره های کتیبه دار

ویژگی های پنجره های هیدن ونت

از آنجایی که امکان استفاده از یراق آلات دو جهت و تک جهت در سیستم های هیدن ونت وجود دارد. در نتیجه نیاز به هزینه های اضافی در این سیستم ها به نسبت سیستم های ساده پنجره دوجداره وجود ندارد.

که این یکی از مهمترین ویژگی های سیستم های هیدن ونت میباشد. همچنین عایق بندی در این سیستم ها در برابر صوت و حرارت بسیار مطلوب بوده که این یکی از بارز ترین ویژگی در سیستم های پنجره مخفی یا هیدن ونت میباشد.

تا اینجا با قیمت مناسب، عایق بندی بسیار خوب، نظم و آراستگی و نمای بسیار زیبا در این پنجره ها آشنا شده ایم و در ادامه این سیستم ها را به شما بیشتر معرفی خواهیم کرد.

همچنین به دلیل استفاده از لولا و تمامی یراق آلات به صورت مخفی در این پنجره ها این سیستم ها از نمای داخلی هم بسیار نمای بسیار آراسته ای دارند و از داخل تنها یک دستگیره در این سیستم ها دیده میشود.

ویژگی های پنجره های هیدن ونت لولایی

عملکرد سیستم های لولایی در پنجره های هیدن ونت مشابه سیستم های لولایی ساده میباشد. البته تفاوت هایی دارند که به آنها اشاره خواهیم کرد که مهم ترین تفاوت این دو در نمای بیرونی میباشد که باید مورد توجه معمار ساختمان قرار گیرد.

ویژگی های پنجره های دوجداره هیدن ونت

  • عایق بالای صوت و حرارت
  • قابلیت استفاده از 3 جداره شیشه
  • قیمت مناسب
  • قابلیت لولای مخفی
  • استحکام بالا
  • زیبایی و تقارن نما

سخن پایانی

این پنجره ها  از جدید ترین انواع پنجره میباشد که دارای ویژگی ها و زیبایی های مختص به خود میباشد. که در کنار نمای بسیار زیبایی که دارد دارای زیبایی بسیار زیاد و آراستگی در نمای خود میباشد . این پنجره ها قیمت بسیار مناسبی داشته و یک گزینه بسیار خوب برای استفاده در قسمت های نمای ساختمان میباشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید برای راهنمایی بیشتر همین حالا با کارشناسان ما در گروه مهندسی آسمان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *